  • 31. Data: 2015-04-15 23:21:11
    Temat: Re: Jak uciąć pręt zbrojeniowy- niegumówką
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 21:42:29 UTC+2 użytkownik KiloSierra napisał:

    > ale ja to oczywiscie wiem, widzialem na zywo i w dzialaniu... :)
    > myslisz ze bym w ciemno polecał?

    jak bym miał taką metodą obcinać to do pręta zbrojeniowego użył bym lontu
    detonującego. Ładunki kumulacyjne to raczej na płaskie albo o dużej powierzchni
    pręty. Pręt fi 100 jak najbardziej ładunek kumulacyjny coś grubości palca lont
    detonujący.

  • 32. Data: 2015-04-16 18:51:01
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 18:26:19 UTC+2 użytkownik KiloSierra napisał:
> [...]
    detonujący.

    > detlont skruszy ci beton, ale nie przetnie stali.....

    Takich małych kumulacyjnych do pręta fi12 to nie widziałem. Nie twierdzę że nie ma.
    Najmniejszy jaki widziałem to tak z 8x12. W kumulacujnym miedź która przepala na I
    prędkość kosmiczną. Łatwo przy cienkim pręcie przeholować z ładunkiem.

  • 33. Data: 2015-04-17 18:18:28
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>