  • 11. Data: 2015-04-03 13:55:52
    Temat: Re: Jak uciąć pręt zbrojeniowy- niegumówką
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2015-04-02 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    nieduzy ladunek kumulacyjny powinien zalatwic sprawe ~100g

  • 12. Data: 2015-04-03 14:30:50
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Kilka uderzeń dobrym - tzn. ostrym przecinakiem załatwi sprawę.

  • 13. Data: 2015-04-03 14:39:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.04.2015 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    A taką maciupką szlifierką nie da rady? Jak "Dremel" i podobne...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 14. Data: 2015-04-03 15:18:49
    Od: albercik <n...@g...pl>

    W dniu 03.04.2015 o 13:55, KiloSierra pisze:

    > nieduzy ladunek kumulacyjny powinien zalatwic sprawe ~100g

    A ja bym położył obok niego antydrut - powinny wtedy oba zanihilować

  • 15. Data: 2015-04-03 16:12:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > A taką maciupką szlifierką nie da rady? Jak "Dremel" i podobne...

    Da, ale szybciej jest ręcznie brzeszczotem - wiem, bo ciąłem tak i tak :-)

    No i oczywiście jeśli to będzie chińszczyzna "jak Dremel" lub Dremel sam w
    sobie to niekoniecznie przeżyje więcej niż jeden pręt na jeden raz. Bardzo
    szybko się to dziadostwo przegrzewa. Natomiast jeśli jest to IB-E Proxxona
    to jest przystosowana do pracy ciągłej więc nie ma obawy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2015-04-03 19:34:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.04.2015 o 16:12, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Da, ale szybciej jest ręcznie brzeszczotem - wiem, bo ciąłem tak i tak :-)

    Nie wiem, jak wygląda dziura, więc się nie wypowiem - jeśli byłby to
    jakiś zakamarek, gdzie rękę można wetknąć ale nie bardzo ruszać to
    brzeszczotem będzie ciężko...

> [...]
    > Bardzo szybko się to dziadostwo przegrzewa. Natomiast jeśli jest to IB-E
    > Proxxona to jest przystosowana do pracy ciągłej więc nie ma obawy.

    A co się tam może przegrzać? Tarczki są delikatne, owszem, ale nie są
    drogie.

  • 17. Data: 2015-04-03 21:10:58
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    KiloSierra pisze:

    > nieduzy ladunek kumulacyjny powinien zalatwic sprawe ~100g

    Ty się, Zając, śmiej...

    Są nawet produkowane kumulacyjne ładunki liniowe (taka sprężysta
    metalowa taśma wygięta w kątownik obłożona elastycznym materiałem
    wybuchowym) do tego rodzaju prac. Tyle że w Castoramie nie sprzedają.

    --
    Darek

  • 18. Data: 2015-04-03 22:09:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-03 o 19:34, Andrzej Lawa pisze:
    > A co się tam może przegrzać? Tarczki są delikatne, owszem, ale nie są
    > drogie.
    Ty Endrju jakąś synekurę podłapałeś?
    5 zł za 1 tarczkę to faktycznie super tanio jest ;-)
    No i do cięcia pręta fi 12 (zapewne ze stali 18G2A lub podobnej) to nie
    wiem czy wystarczy 10 sztuk.
    Elektroda do cięcia EC1 kosztuje w detalu jakieś 3 zł za sztukę i jedna
    na taki pręt wystarczy.
    Jacek

  • 19. Data: 2015-04-04 19:19:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.04.2015 o 22:09, Jacek pisze:
    > Ty Endrju jakąś synekurę podłapałeś?
    > 5 zł za 1 tarczkę to faktycznie super tanio jest ;-)

    Ile?? Złocone kupujesz? ;->

    Oryginalne normalne wychodzą po 2,50zł a można kupić jeszcze tańsze

    > No i do cięcia pręta fi 12 (zapewne ze stali 18G2A lub podobnej) to nie
    > wiem czy wystarczy 10 sztuk.

    Zależy od umiejętności - jeśli za mocno naciskasz lub pod kątem, to
    szybko się rozpadnie. Jak będziesz robił to delikatnie, to jest szansa
    że w dwóch się zmieścisz.

    > Elektroda do cięcia EC1 kosztuje w detalu jakieś 3 zł za sztukę i jedna
    > na taki pręt wystarczy.

    Jak się z nią wepchniesz w dany zakamarek.

  • 20. Data: 2015-04-04 20:02:29
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 19:19:20 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > że w dwóch się zmieścisz.

    > Jak się z nią wepchniesz w dany zakamarek.

    Napisał że ma podejście do brzeszczotu.