  • 11. Data: 2011-09-25 07:47:38
    Temat: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Sąsiada nie zmienisz teoretycznie zawsze obok ciebie będzie mieszkał nie
    warto robić sobie wroga za parę złotych ,myślę że mogło go to wszystko tyle
    kosztować bo firmy tak jak napisałeś mają różne upusty ,ja bym zapłacił ale
    na dwie raty tzn. tyle ile miała wsiąść firma dzielone na dwa i dodał w
    rozmowie że nieraz warto było mnie posłuchać i wsiąść firmę i że mniej pracy
    i taniej by wyszło i na tyle byłeś przyszykowany i nie liczyłeś na więcej
    ,a resztę mu dopłacisz po wypłacie dodając że to frycowe które poniósł
    sąsiad,dobry sąsiad to skarb pamiętaj o tym
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-09-25 08:48:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Działkę mam dużą 20 ar to mam go daleko tuje się zasadzi odgrodzi i po
    > kłopocie.
    > Przemeq

    Porada nie budowlana, ale może warto się zastanowić. Jak Cie stać, to
    zapłać i powiedz ze to była ostatnia rzecz za którą mu zapłaciłeś.
    Będziesz miał czyste sumienie, i sąsiada, który być może zacznie cię z
    czasem szanować, a napewno antagonizmy nie przeniosą się na pokolenia.
    Drugie wyjście jak juz powiedziałeś, poprosić go grzecznie żeby po twoje
    pieniądze zwrócił sie do sądu. nic nie wygra, Ty nie bedziesz miał
    sąsiada. jednak licz sie z tym, ze jak znajdzie kamień na swojej
    działce, to go rzuci na twoja. trafi / nie trafi - loteria. Twoje dzieci
    bedą miały ten sam problem, aż do 3 go pokolenia. Warto?
    JEdnak najważniejsze: jak zdecydujesz iść do sądu - na całego. jak
    zapłacić - nie pyskuj. najgorsze co możesz zrobić to zapłacić i stracić
    sąsiada.

    ToMasz

  • 13. Data: 2011-09-25 11:05:09
    Od: "Marek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liczyłeś na więcej ,a resztę mu dopłacisz po wypłacie dodając że to
    > frycowe które poniósł sąsiad,dobry sąsiad to skarb pamiętaj o tym

    Faktycznie dobry sąsiad to skarb, ale nie za wszelką cenę.
    Zapłata tych pięciuset złotych może oznaczać, że dla sąsiada staniesz się
    najzwyklejszym frajerem.

  • 14. Data: 2011-09-25 13:58:49
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 1.Uzgodniliśmy z sąsiadem rodzaj ogrodzenia siatka powlekana 150 cm bez
    > podmurówki na słupkach po granicy działki.

    Ja dla święgo spokoju sąsiadowi powiedzialem, zeby wszystko zorganizował a
    ja zapłacę za całość, ale u mnie to kwestia byla 10m, na reszcie jest
    budynek w granicy. Sasiad chcial mnie zaatakowac, ze skrzywiłem płot z lat
    80tych z płyt betonowych, zaproponowalem oplacenie wszystkiego nowego:) i
    temat umilkło juz 3 lata spokoj, widac stary płot nie przeszkadza nikomu.

    Nie warto bojowac
    trafisz na takiego wariata i od sądów się nie opędzisz, osobiscie mi znany
    przypadek.
    http://www.youtube.com/watch?v=ky_8ix1V6us
    chociaz ten radny akurat mieczem wojowal i od miecza zginie, Nadzor ma go
    tak dosyc, ze przypadkowo dopatrzyli sie u niech uchybien, i on teraz sie
    sadzi z nadzorem budowlanym. nikomu nie zycze takiego wariata, gorszego
    trudno sobie wyobrazic :)
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-09-25 15:54:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Domator wrote:
> [...]
    > dopłacisz po wypłacie dodając że to frycowe które poniósł
    > sąsiad,dobry sąsiad to skarb pamiętaj o tym

    tylko że ten facet nei moze być uznany za dobrego sąsiada...

    wszytsko wskazuje że to lepszy cwaniak kóry sobie wykoncypował ze zarobi na
    swoim sąsiedzie budując mu ogrodzenie za zawyżoną cenę.

    no fakt dla sąsiada 55 - 60 zł było drogo, bo teraz zapłaci tylko za połowę
    materiału a za robociznę zgarnie sam + nieżły zysk.

    skoro było coś uzgadniane to powienien był przed rozpoczęciem prac uzgodnic
    co robi i ile za to weźmie.

  • 16. Data: 2011-09-25 16:24:19
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ja tam sasiadow informuje przed kazda inwestycja ktora rowniez ich dotyczy,
    pomijam fakt ze wszlekie rzeczy typu ogrodzenia, woda prad itp zalatwiam sam
    bez ich pomocy. Ale pytanie co ty robiles jak sasiad zaczynal ogrodzenie?
    Nie mogles najzwyczajniej w swiecie isc i zapytac o koszta i plany na samym
    poczatku prac ogrodzeniowych?

    Adi

  • 17. Data: 2011-09-25 17:23:33
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    `

> [...]

    > Ale pytanie co ty robiles jak sasiad zaczynal ogrodzenie? Nie mogles
    > najzwyczajniej w swiecie isc i zapytac o koszta i plany na samym poczatku

    Był po złamaniu ręki i nie mógł zapytać;))

  • 18. Data: 2011-09-25 19:43:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > `

    > Był po złamaniu ręki i nie mógł zapytać;))

    może zakładał, że skoro sąsiad marudził że cena z firmy jest za wyska to nie
    zaśpiewa sobie ceny znacznie wyższej od ceny z firmy :)

  • 19. Data: 2011-09-26 07:17:15
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    Witam.

    > Generalnie go oleje i tak sąsiadów to z tego nie będzie, a nie będę
    > finansował całości płotu sąsiada.

    Olewanie to osobna sprawa, ale tu racje ma Kris,
    chcial postawic plot-postawil,
    uzgodnil z Toba finansowanie - nie,
    no wiec niech teraz sobie sam radzi,
    jak mu sie cos podoba to niech rozbiera plot.
    Pomarudz ze krzywo, brzydko, nieladnie, no i drogo
    baardzo drogo, ze np. u znajomego robili to wyszlo
    33PLN za metr, dali gwarancje, itp itd.

    Zadnych faktur, paragonow, nie znizaj sie do poziomu
    sasiada.

    To jest jeden najgorszych typow ludzi - ten Pana sasiad -
    stawianie wszystkich po fakcie dokonanym.

    Pogonic matola dla zasady.

    Z doswiadczenie wiem, ze jak sasiada potraktujesz kijem
    to zacznie sie klaniac, dziekowac, pomagac.

    pozdrawiam
    Adams

  • 20. Data: 2011-09-26 09:40:59
    Od: przemeq <p...@o...eu>

    1. Jak robi sam to koszt nie może przewyższyć kosztów firmy z fakturami
    i rachunkami no tak na logikę ( jego koszt 77 zł za mb).
    2. Nie doniósł jeszcze faktur, a jak faktur ni ma, to kasy ni ma. Każdy
    wie że odliczmy różnice z VAT przy budowie niby grosze ale zasady są
    3. Nie poinformował mnie przed rozpoczęciem budowy o kosztach np
    robocizny jaką sobie życzy, abym podjął światłą decyzje, wiedział za ile
    robi ogrodzenie u mnie firma i bym powiedział że te cholerne 30 m też
    zrobią robiąc całe moje ogrodzenie. (firma mi bierze 55 zł za mb)
    Nie lubię jak ktoś mnie stawia pod faktem dokonanym i pali gupa.
    4. Co z gwarancja na ogrodzenie nie uśmiecha mi się słuchać że naciąg
    pękł czy drutowi coś się stało firma daje gwarancje minimum 2 lata

    Przemeq