  • 21. Data: 2011-09-26 11:35:41
    Temat: Re: Ogrodzenie z sąsiadem problemy
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Wrz, 11:40, przemeq <p...@o...eu> wrote:
    > 1. Jak robi sam to koszt nie może przewyższyć kosztów firmy z fakturami
    > i rachunkami no tak na logikę ( jego koszt 77 zł za mb).
    > 2. Nie doniósł jeszcze faktur, a jak faktur ni ma, to kasy ni ma. Każdy
    > wie że odliczmy różnice z VAT przy budowie niby grosze ale zasady są

    Ogrodzenia IMHO nie odliczysz.

    > 3. Nie poinformował mnie przed rozpoczęciem budowy o kosztach np
    > robocizny jaką sobie życzy, abym podjął światłą decyzje, wiedział za ile
    > robi ogrodzenie u mnie firma i bym powiedział że te cholerne 30 m też
    > zrobią robiąc całe moje ogrodzenie. (firma mi bierze 55 zł za mb)
    > Nie lubię jak ktoś mnie stawia pod faktem dokonanym i pali gupa.

    Tak naprawde znamy tylko wersje jednej strony i wszyscy na hura
    punktuja tamtego sasiada, a jak bylo naprawde tego nikt nie wie :D
    Autor po ponad pol roku od zlamania reki nie mogl wyjsc i spytac co
    sasiad robi ? ;) No bez jaj - dlaczego nie wyszedl i nie spytal ? Moj
    kumpel obcial sobie duzego palca u nogi i po 3 tygodniach juz gral w
    pilke chociaz lekarze dawali mu 50% ze wogole "sie przyjmie" i bedzie
    chodzil, a tu po pol roku autor biedny boroczek nawet wyjsc nie
    potrafi bo se reke zlamal :) A moze to autor jest winny ? Przeciagal
    sprawe, unikal sasiada i ten sie wkur* i postawil sam ?

    Skoro nawet wyjsc pogadac jak czlowiek nie potrafi to mam obawy kto tu
    wiecej zawinil. Ale nie osadzam bo nie znam wersji drugiej strony.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2011-09-26 11:48:47
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Rozmawiaj, rozmawiaj i jeszcze raz rozmawiaj. Ni ekoniecznie płać ale może
    sąsiad sam się wycofa.
    Jak mój ojciec się z sąsiadem za jakąś pierdołę pokłócił to później nie mógł
    zrobić tarasu przy granicy, postawić garażu itp przez 30 lat. Dopiero ja z
    jego dziećmi się dogadałem. Upierdliwe to było bo naprawde robili sobie na
    złośc i nie warte było tej pierdoły.

  • 23. Data: 2011-09-26 13:00:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > czasem szanować, a napewno antagonizmy nie przeniosą się na pokolenia.
    > Drugie wyjście jak juz powiedziałeś, poprosić go grzecznie żeby po twoje
    > pieniądze zwrócił sie do sądu. nic nie wygra, Ty nie bedziesz miał
    > sąsiada. jednak licz sie z tym, ze jak znajdzie kamień na swojej działce,
    > to go rzuci na twoja. trafi / nie trafi - loteria. Twoje dzieci bedą miały
    > ten sam problem, aż do 3 go pokolenia. Warto?
    > JEdnak najważniejsze: jak zdecydujesz iść do sądu - na całego. jak
    > zapłacić - nie pyskuj. najgorsze co możesz zrobić to zapłacić i stracić

    Średnia radna, zobacz filmik to o mojej okolicy, po nocach nie spią przez
    tego sąsiada, niedoszłego prawnika, klawisza na emeryturce, ktory do nadzoru
    budowlanego i wszystkich innych instytucji, które moga przeprowadzać
    kontrole nasyła na sąsiadów (wszystkich a na tych wyjątkowo).
    Lepiej żyć w zgodzie, za dużo nie gadać, bo przez takiego wariata życie Ci
    może się skrócić przez stres.

    Po prostu nie warto

  • 24. Data: 2011-09-28 13:26:29
    Od: mk <d...@t...pl>

    Kris pisze:
    > `

    > Był po złamaniu ręki i nie mógł zapytać;))

    Można zapytać dlaczego sąsiad nie poinformował, że rozpoczyna prace
    ogrodzeniowe.
    W zasadzie to oni nic nie uzgodnili, poza jego wyglądem.

    Porozmawiaj z nim koniecznie, bo trochę się zagalopował.
    Z tego co, widzę to zaczyna się narzucanie pewnych rzeczy, a to pierwszy
    krok do ujawnienia jego kutasiego charakteru.
    Pdr. M