  • 1. Data: 2010-05-07 14:09:47
    Temat: Okna dachowe Starlite
    Od: jarek <s...@o...pl>

    Witam.

    Dostalem oferte na rzeczone okna, moglby ktos jakies osobiste
    doswiadczenia z ta marka napisac? Bo pojecia nie mam a nie chcialbym sie
    wrabac.

    Pozdrawiam grupe
    Jarek

  • 2. Data: 2010-05-07 17:05:35
    Temat: Re: Okna dachowe Starlite
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dostalem oferte na rzeczone okna, moglby ktos jakies osobiste
    > doswiadczenia z ta marka napisac? Bo pojecia nie mam a nie chcialbym sie

    generalnie jest powiedzenie co do okien dachowych...
    chcesz zeby nie ciekly? kup Veluxa
    i ja sie tego trzymam i zero problemow chociaz drogie jak diabli...

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-07 18:12:05
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > generalnie jest powiedzenie co do okien dachowych...
    > chcesz zeby nie ciekly? kup Veluxa

    fakro też ostatnimi laty bardzo się poprawiło

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-05-07 19:09:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    s_13 pisze:

    > fakro też ostatnimi laty bardzo się poprawiło

    Ja właśnie o velluxach słyszałem niezbyt dobre opinie, a jak okna
    dachowe, to tylko fakro...
    Nie wiem jak to w praktyce wygląda, mam je na razie złożone w garażu. W
    tym tygodniu majster będzie mi je montował. Co rzeczywiście kryje się
    pod słowem 'FAKRO'... czas pokaże. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie ok.

    pozdr.
    robercik-us

  • 5. Data: 2010-05-07 19:27:44
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 7 Maj, 21:09, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > tym tygodniu majster będzie mi je montował. Co rzeczywiście kryje się
    > pod słowem 'FAKRO'... czas pokaże. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie ok.

    miałem okazję porównać jakość fakro sprzed 10 lat i tych nowych, w
    starych sęki w ościeżnicy i rozsychanie to norma, już dawno nadają się
    na śmietnik, te nowe idealne, użytkuję wprawdzie dopiero dwa lata ale
    na razie żadnych oznak zniszczenia
    BTW nie wiem czy nie ważniejsze od jakości (która powinna być ok u
    każdego producenta jeśli chce istnieć na rynku) jest prawidłowe i
    staranne osadzenie okna i tu bym nie oszczędzał na fabrycznych
    akcesoriach i fachowcach

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-05-07 22:11:06
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    .googlegroups.com...

    >fakro też ostatnimi laty bardzo się poprawiło

    A ja mam Roto i nie wiem co to ciekniecie okna dachowego, w ogole nic nie
    wiem co to problem z oknem dachowym.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-05-08 06:00:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > A ja mam Roto i nie wiem co to ciekniecie okna dachowego, w ogole nic nie
    > wiem co to problem z oknem dachowym.

    A ja mam 5xFakro;))
    I też nie mamproblemow z nimi
    I chyba lepsze od veluxa bo klamka na dole;)

    Kris

  • 8. Data: 2010-05-08 11:54:46
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    "jarek" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Dostalem oferte na rzeczone okna, moglby ktos jakies osobiste
    > doswiadczenia z ta marka napisac? Bo pojecia nie mam a nie chcialbym sie

    ROTO, polecam zdecydowanie.
    Może nie są tak nachalni z reklamą jak Velux czy Fakro, niemniej jakościowo
    je przewyższają. Porządna , stara niemiecka firma.

  • 9. Data: 2015-02-13 13:03:05
    Od: b...@g...com

    Witam

    Współpracuje z nimi już od lat. Keylite sprzedaje okna Starlite, a ostatnio także
    Keylite. Jeżeli chodzi o jakość/cena to biją na głowę wszystkich, łącznie z
    najbardziej znanymi markami. Mają naprawdę solidne okna, nie oszczędzają na
    uszczelkach, jakości drewna czy ilości malowań jak to bywa w tańszych oknach
    wiodących firm. Są trochę w tyle, jeżeli chodzi o zawansowane technologicznie okna
    np. pasywne czy osprzęt taki jak rolety zewnętrzne. Ogólnie rzecz biorąc polecam i
    okna i współpracę z tą firmą ;)

  • 10. Data: 2015-02-14 13:30:41
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 7 maja 2010 21:27:44 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:

> [...]
    > każdego producenta jeśli chce istnieć na rynku) jest prawidłowe i
    > staranne osadzenie okna i tu bym nie oszczędzał na fabrycznych

    Trzeba kupować plastikowe a nie drewniane.