  • 1. Data: 2009-09-21 07:45:10
    Temat: Opisywanie rozdzielni - jak
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Czy są jakieś dedykowane rozwiązania do opisywania modułów w małych
    rozdzielniach elektrycznych ? Jakieś oznaczniki, nalepki itp ?

    Dzięki
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-21 07:47:39
    Temat: Re: Opisywanie rozdzielni - jak
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    McBeth <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:
    > Witam!
    > Czy są jakieś dedykowane rozwiązania do opisywania modułów w
    > małych
    > rozdzielniach elektrycznych ? Jakieś oznaczniki, nalepki itp ?

    Każdy producent osprzętu ma swoje. Od "okienek" na modułach
    począwszy, poprzez specjalne nakładki opisowe, na naklejkach do
    naklejenia na drzwi rozdzielni skończywszy.

    J.

  • 3. Data: 2009-09-21 18:07:45
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    > Każdy producent osprzętu ma swoje. Od "okienek" na modułach począwszy,
    > poprzez specjalne nakładki opisowe, na naklejkach do naklejenia na drzwi
    > rozdzielni skończywszy.
    >
    > J.

    sa tez specjalne drukarki np
    http://www.electro.pl/PrintProduct.php?id=148263&cat
    egorie=553

    ale to juz koszty i jezeli nie robissz tego czesto, to sie nie oplaca ...
    mozna gdzies dostac gotowe naklejki tak jak pisze kolega wyzej

  • 4. Data: 2009-09-21 18:53:31
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy są jakieś dedykowane rozwiązania do opisywania modułów w małych
    > rozdzielniach elektrycznych ? Jakieś oznaczniki, nalepki itp ?

    Wersja bardzo tania. W programie np. Semiolog firmy Hager można przygotować
    opisy i drukujesz na papierze samoprzylepnym. Jeśli dokładnie potniesz, np.
    gilotyną fotograficzną, to wychodzi całkiem nieżle.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 5. Data: 2009-09-22 18:22:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:45:10 +0200, McBeth napisał(a):

    > Czy są jakieś dedykowane rozwiązania do opisywania modułów w małych
    > rozdzielniach elektrycznych ? Jakieś oznaczniki, nalepki itp ?

    Dymo?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-09-22 19:12:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

  • 7. Data: 2009-09-23 17:14:02
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał w wiadomości

    > Ja swoje zrobiłem w tabelce w Inkscape'ie. Wydrukowałem, powycinałem, i
    > wstawiłem w "okienka" od modułów.

    Dokładnie to samo zrobisz w Semiolog, plusem są szablony do różnych okienek,
    na drzwi itp. Program darmowy.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!