  • 1. Data: 2009-09-21 07:55:54
    Temat: Czyszczenie rynien z liści
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    Jakie wybrać rynny, żeby najmniej zajmować się ich czyszczeniem z
    liści? Widziałem kilka nieudanych patentów u znajomych. W Internecie
    natomiast widziałam siatki i otwierane rury, co lepsze? Dom mamy
    położony w lesie.

  • 2. Data: 2009-09-21 13:44:36
    Temat: Re: Czyszczenie rynien z liści
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-09-21 09:55, użytkownik Inwestor W-wa napisał::

    > W Internecie
    > natomiast widziałam siatki i otwierane rury, co lepsze?

    Mysle ze to jest najlepsze:
    http://store.irobot.com/category/index.jsp?categoryI
    d=3334470&cp=2804605&ab=CMS_IRBT_Storefront_090809_g
    uttercleaning

    :-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 3. Data: 2009-09-22 14:35:58
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    U mnie to nie zadziała - do Stanów daleko, a i rynny mam półokrągłe...
    Mimo to dzięki - fajny patent za 170 dolarów

  • 4. Data: 2009-09-25 09:25:04
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 22 Wrz, 16:35, Inwestor W-wa <i...@v...pl> wrote:
    > U mnie to nie zadziała - do Stanów daleko, a i rynny mam półokrągłe...
    > Mimo to dzięki - fajny patent za 170 dolarów

    Przy zanieczyszczeniu rynien liśćmi nic nie zastąpi bieżącej
    konserwacji (co najmniej raz/dwa do roku), a wszelkie rozwiązania mogą
    tylko taki zabieg odłożyć nieco w czasie. Podaję kilka rozwiązań:
    1. Siatka wkładana do rynny: http://pl.rheinzink.de/193.aspx
    - dobre rozwiązanie z materiału który nie rdzewieje, nie odkształca
    się, nie płowieje i nie wyfruwa razem z liśćmi. Jedynym ograniczeniem
    jest to, że przy zastosowaniu każdej siatki do zabezpieczenia rynny
    przed liśćmi przekrój rynny powinien być zwiększony o ok. 50% (to
    wpływa też na koszt: większy przekrój = droższy system)
    2. Koszyczek wkładany do sztucera:
    http://www.ekro.com.pl/MTO/Miedz/SysRyn/polokragle/R
    ynny%20miedziane.html
    - dobre rozwiązanie, pod warunkiem, że nie jest z PCV. Zaletą jest to,
    że nie musimy zwiększać przekroju rynny, a przy rynnach z miedzi lub
    tytan-cynku taki system posłuży nam bardzo długo.
    Najbardziej sensownym zarówno cenowym, jak i użytkowym rozwiązaniem
    moim zdaniem jest:
    3. Rewizja rury spustowej z otwieraną klapą: http://pl.rheinzink.de/2248.aspx
    - nie musimy często wchodzić na drabinę, a liście wygrzebujemy
    bezpośrednio z rury spustowej "z ziemi"
    podobnie jak w przypadku
    4. Rewizji przesuwnej rury spustowej: http://pl.rheinzink.de/1404.aspx
    które da się zamontować zarówno w nowym, jak i już istniejącym
    systemie rynnowym.

  • 5. Data: 2009-09-27 16:23:59
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    On 25 Wrz, 11:25, Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>
    wrote:

> [...]
    > 4. Rewizji przesuwnej rury spustowej:http://pl.rheinzink.de/1404.aspx
    > które da się zamontować zarówno w nowym, jak i już istniejącym

    Dziękujemy za informacje - w naszym przypadku najbardziej sensownym
    rozwiązaniem będzie rewizja z klapą.
    Pozdrawiamy.

  • 6. Data: 2009-10-03 16:44:13
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 27 Wrz, 18:23, Inwestor W-wa <i...@v...pl> wrote:

    > Dziękujemy za informacje - w naszym przypadku najbardziej sensownym
    > rozwiązaniem będzie rewizja z klapą.
    > Pozdrawiamy.

    Cieszę się, że mogłem pomóc :)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-10-14 10:22:47
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Aktualizacja linków.
    - Zabezpieczenie RYNNY przed liśćmi:
    http://www.rheinzink.pl/nowosci-i-aktualnosci/inform
    acja-prasowa/article/4772/zabezpieczenie-rynny-przed
    -liscmi-rheinzink/
    - Rewizja RURY spustowej: http://www.rheinzink.pl/nowosci-i-aktualnosci/inform
    acja-prasowa/article/4772/rewizja-rury-spustowej-dwa
    -pewne-rozwiazania/
    Pozdrawiam wszystkich potencjalnych klientów :)
    IP

  • 8. Data: 2013-10-14 10:39:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    wycwanili sie różni spamerzy -coraz wiecej tego typu reklamowych spamów ,
    niby to odpowiedzi na posty sprzed 5 lat.
    Zdaje sie ze zawsze no takie cos trzeba odpowiedzieć "czy to aby nie firma
    X ma kiepskie produkty i oszukuje odbiorców?"

    b.