  • 1. Data: 2009-09-21 08:28:32
    Temat: Obróbka komina
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    I jeszcze jedno pytanie: mam przeciekającą obróbkę przy kominie która
    się odkleiła (ekipa wykonała mi ją z jakiejś kolorowej taśmy). Czy ja
    da się czymś przykleić z powrotem, czy wymieniać? Dach mam z dachówki
    ceramicznej położony 5 lat temu i powiedziano mi, że takie taśmy to
    standard...

  • 2. Data: 2009-09-22 14:46:25
    Temat: Re: Obróbka komina
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    On 21 Wrz, 10:28, Inwestor W-wa <i...@v...pl> wrote:
> [...]
    > da się czymś przykleić z powrotem, czy wymieniać?  Dach mam z dachówki
    > ceramicznej położony 5 lat temu i powiedziano mi, że takie taśmy to

    Do wykonania obróbek kominów, ścian czy lukarn, do dachów dachówkowych
    lub łupkowych wymagany jest materiał o odpowiedniej plastyczności, a
    przede wszystkim trwałości. Bez zdjęć trudno coś polecić... - może
    Pani zamieści kilka poglądowych?
    W międzyczasie polecam rozwiązania stosowane przez lata w Niemczech -
    miękki cynk do obróbek blacharskich http://pl.rheinzink.de/216.aspx
    lub gotowe obróbki komina (polecane dla słabo świadczonych wykonawców)
    http://pl.rheinzink.de/215.aspx
    Służymy też pomocą w doborze wykonawcy.

  • 3. Data: 2009-11-02 13:09:20
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    On 22 Wrz, 15:46, Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>
    wrote:

> [...]
    > miękki cynk do obróbek blacharskichhttp://pl.rheinzink.de/216.aspx
    > lub gotowe obróbki komina (polecane dla słabo świadczonych

    A może ktoś podesłać instrukcje montażu lub namiar na wykonawcę?