  • 1. Data: 2009-03-28 14:09:24
    Temat: Osprzęt elektryczny
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś używał produktów (róznicówka, przepięciówka, nadprądówka ...) firmy
    LC Poland. Ceny maja konkurencyjne ale co z jakością.
    Pozdrawiam
    jk

  • 2. Data: 2009-03-28 14:37:08
    Temat: Re: Osprzęt elektryczny
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "bn" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ktoś używał produktów (róznicówka, przepięciówka, nadprądówka ...)
    > firmy LC Poland. Ceny maja konkurencyjne ale co z jakością.

    Za osprzętem popatrz na allegro. Nie ma co nigdzie przepłacać. Czasem kupisz
    dobra markę za połowe ceny tego najtańszego polskiego.

  • 3. Data: 2009-03-28 17:43:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Za osprzętem popatrz na allegro. Nie ma co nigdzie przepłacać. Czasem
    > kupisz dobra markę za połowe ceny tego najtańszego polskiego.

    dokladnie tak, roznice cenowe sa spooore :)
    naprawde mozna niezle wyjsc cenowo na zakupach online.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-03-28 20:13:43
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:gqlngr$rp3$1@opal.futuro.pl...

    > dokladnie tak, roznice cenowe sa spooore :)
    > naprawde mozna niezle wyjsc cenowo na zakupach online.

    Tylko Allegro. Ja wszystko kupiłem na Allegro z hurtowni internetowej, która
    była ponad połowę tańsza niż hurtownia stacjonarna, którą mam kilkanaście
    kilometrów od domu. Ceny kosmicznie różne.
    Nawet głupie bezpieczniki S-ki np w Castoramie są po 12zł, a na allegro po
    5-6zł. Szkoda czasu szukać po sklepach.
    Jest wielu uczciwych sprzedawców na Allegro i bardzo prosto zobaczyć czy
    ktoś jest uczciwy czy nie.