  • 11. Data: 2021-10-06 19:32:28
    Temat: Re: Oszacowanie kosztów pompy ciepła z przyległościami
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2021 10:19, Janusz wrote:
    > Adam Sz kiedyś tu pisał

    Kiedyś faktycznie tu pisał...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-10-06 19:33:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2021 16:51, Zenek Kapelinder wrote:
    > Pogadaj z pizdziakiem to ci glinę przekopie.

    Gdy czytam "a a" to nieustanie przychodzisz mi Ty Zenek do głowy. Tylko
    taki z większą werwą ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2021-10-06 23:20:32
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    > Moja kula  mówi że 30000kwh powinno wystarczyć.
    > Poszukać pompy woda-woda/solanka, min 15-18kw,są nawet polskie, Adam Sz
    > kiedyś tu pisał o takiej i o instalacji którą sam zrobił.

    > Oczywiście że rowy, jak ziemia gliniasta i mokra to powinno 1200-1500mb
    > rury wystarczyć, rury i tak trzeba podzielić na obwody nie więcej niż
    > 200-300mb.

    Adam miał chyba pompę Ecopol i bardzo sobie chwalił.
    Ceny faktycznie mają przyzwoite - zwłaszcza jak uda się dolne źródło
    wykonać samemu/z pomocą zaprzyjaźnionej koparki.

    Wymiennik poziomy będzie tańszy, można albo wykonać z prostych rur, albo
    spiralny.

    yarecky.

  • 14. Data: 2021-10-07 08:42:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2021 23:20, yarecky wrote:
    > i bardzo sobie chwalił.

    Był tutaj na grupie ktoś kto napisał że ma PC (jakiekolwiek) i jest do dupy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2021-10-07 09:11:17
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-10-06 o 16:51, PSI BĘKART* Zenek Kapelinder pisze:

    > Pogadaj z pizdziakiem to ci glinę przekopie.

    zenusiu, nie wnikam kto ci wielokrotnie przekopał odbyt!
    miałeś i masz z tego przyjemność, n'est-ce pas? ;-)))

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 16. Data: 2021-10-07 10:35:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Był tutaj na grupie ktoś kto napisał że ma PC (jakiekolwiek) i jest do dupy?

    Są takie PC, a przynajmniej prowadzi się badania w tym kierunku, by były:

    https://www.researchgate.net/publication/325723108_H
    eated_and_cooled_chairs_for_office_use

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2021-10-07 14:34:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 10:35:57 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Są takie PC, a przynajmniej prowadzi się badania w tym kierunku, by były:

> [...]
    w bidronce była wysprzsedaż mat chłodzących do samochodu na fotel
    i dumalem jak to działa, jaka technologia
    a cała innowacja to wentylatorek na dole, pod fotelem, dmuchający powietrze w matę z
    dziurkami

  • 18. Data: 2021-10-08 10:11:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.10.2021 14:34, a a wrote:
> [...]
    > i dumalem jak to działa, jaka technologia
    > a cała innowacja to wentylatorek na dole, pod fotelem, dmuchający powietrze w matę

    A "klimatyzowane" fotele w samochodach jak działają? Doprowadzają tam
    rurę z centralnego układu wentylacji?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2021-10-08 11:24:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 October 2021 at 10:11:12 UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
    > A "klimatyzowane" fotele w samochodach jak działają? Doprowadzają tam
    > rurę z centralnego układu wentylacji?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz
    "Air Conditioned seats utilize a thermo-electric device (TED), a fan, and some
    creative ducting to take air from the cabin of the vehicle, heat or cool the air, and
    dispense it through the perforated sections of the seat. To learn more about air
    conditioned seats, check out our blog post! All of our seats are truly air
    conditioned.
    Replacement Seats | Air Conditioned Seats
    www.oemcarandtruckseats.com/collections/air-conditio
    ned-seats

  • 20. Data: 2021-10-08 11:27:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 October 2021 at 11:24:58 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    conditioned.
    > Replacement Seats | Air Conditioned Seats
    https://auto.howstuffworks.com/air-conditioned-seat.
    htm