  • 1. Data: 2014-04-23 23:44:02
    Temat: Otwory w glazurze
    Od: Marek <c...@d...pl>

    Nie mam jeszcze kupionej baterii wannowej a chciałbym kleić glazurę w
    tym miejscu. Jakiej średnicy otwory są wymagane w glazurze aby krzywki
    można było swobodnie ustawiać i równocześnie było możliwe zamaskowanie
    całości przez rozety maskujące baterii wannowej?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-04-24 07:53:28
    Temat: Odp: Otwory w glazurze
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przy okazji otworów w glazurze. Mam w łazience grube kafle 60x30 i za nic
    nie dało się wyciąć otworów konwencjonalnymi metodami. Po długich bojach i
    kilku zniszczonych kaflach znalazłem gościa z flowjetem. Wyciął mi otwory
    wodą z korundem za 10zł/szt. Cięcie perfekcyjne.

    PC

  • 3. Data: 2014-04-24 08:08:58
    Temat: Re: Otwory w glazurze
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-04-23 23:44, Marek pisze:
> [...]
    > można było swobodnie ustawiać i równocześnie było możliwe zamaskowanie
    > całości przez rozety maskujące baterii wannowej?

    Mniejsze od średnicy rozety maskującej a większe od od średnicy
    zewnętrznej obracającej się krzywki.

  • 4. Data: 2014-04-24 08:27:07
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W dniu 2014-04-24 08:08, Robson pisze:
    > Mniejsze od średnicy rozety maskującej a większe od od średnicy
    > zewnętrznej obracającej się krzywki.

    Problem w tym, że nie mam jeszcze krzywek i rozet które są w komplecie
    z baterią której jeszcze nie kupiłem. Przypuszczam, że te elementy są
    zunifikowane.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-04-24 16:43:07
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > można było swobodnie ustawiać i równocześnie było możliwe zamaskowanie
    > całości przez rozety maskujące baterii wannowej?

    Takiej średnicy, jaką mają plastikowe korki montażowe. Później jak już
    masz płytkę to wkręcasz przedłużkę takiej długości, aby jej koniec był
    równo z płytką.
    Krzywka zawsze chowa się pod rozetą.