  • 1. Data: 2010-08-29 16:10:01
    Temat: PORKERT
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Znalazłem stronę - warto dowiedzieć się, czy nadal sprzedają maszynki
    produkcji czeskiego PORKERTa. Może ktoś zacząłby sprowadzać do Polski.
    Szczególnie maszynki do mięsa i nadziewarki, maszynkę do makaronu,
    śrutownik, nacinarkę do steków (i do siekania zieleniny) oraz do bardzo
    małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do wszystkiego.

  • 2. Data: 2010-08-29 17:56:28
    Temat: Re: PORKERT
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

> [...]
    > małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do wszystkiego.

    Ja wierze, ze te wszystkie funkcje, jak i wiele innych ma twoj uklad pokarmowy.
    Wiecej wiary w siebie!
    wiecej (samo)zaparcia! (zwlaszcza przy srutowaniu)

    Strachu S.

  • 3. Data: 2010-08-29 21:05:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Strachu S." <s...@o...pl> wrote in message

    > Ja wierze, ze te wszystkie funkcje, jak i wiele innych ma twoj uklad
    > pokarmowy.
    > Wiecej wiary w siebie!
    > wiecej (samo)zaparcia! (zwlaszcza przy srutowaniu)

    Na ciebie mam śrutówkę - za naprzykrzanie.

  • 4. Data: 2010-08-30 07:33:34
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > śrutownik, nacinarkę do steków (i do siekania zieleniny) oraz do bardzo
    > małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do

    Dobrý den,

    Bohužel nemůžeme masořezky Porkert momentálně nabídnout, výrobní závod je v
    konkurzu. Jakmile se situace vyjasní, sdělíme vám.

    Vyvážíme brusivo, nářadí a daląí železářské zboží - viz www.alico-export.cz.
    V případě zájmu, zaąleme nabídky, vzorky, katalogy.
    Děkujeme za zájem.

    Mrs. Jaroslava Straznicka

    ALICO, EXPORT-IMPORT

    Prazska 677