  • 1. Data: 2010-12-13 20:40:22
    Temat: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Zastanawiam sie nad panelami z marketu bo tanie a nie chce tego do konca
    zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-12-13 21:00:26
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    > lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    W moim mieszkniu mam panele kronopol kupione wtedy w cenie ponizej 20zł. Juz
    chyba 6 rok leża i ok. Tylko kolka od krzesla komputeowego troche je wytarły
    kolo biurka.
    Popatrz na ofertę Komfortu, można trafić cos fajnego- mają sprzedaz
    wysyłkową, przywiozą do domu;))
    Aha, sporo sklepów ma w cenie wliczone ułożenie.

  • 3. Data: 2010-12-13 21:08:02
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    > lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    Z praktyki - tanie panele z marketu, na 3-5 lat sprawdzą się równie
    dobrze, jak drogie panele ze sklepu z panelami. Tylko przed sąsiadami
    się nie chwal, że to marketowe bo zaczną im stukać i zimno będzie w nogi
    :) Ważne raczej co położysz pod panelami. Ja w poprzednim mieszkaniu
    dałem taką zieloną płytę, ale grubą straszliwie - (małe dziecko, chodzik
    - nie chciałem by sąsiedzi z dołu mnie nienawidzili) - podobno nic nie
    było słychać. Ale we własnym domu to nie jest chyba konieczne.

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2010-12-13 21:25:12
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Aha, sporo sklepów ma w cenie wliczone ułożenie.

    tylko to ułożenie, to pożal się boże tragedia jakaś. Deski rozjechanie,
    łączenia nie w linii, panele kładzione wzdłuż (prostopadle) do okien. Kicha.
    Do przyjęcia jeżeli ktoś chce tylko i wyłącznie tanio...

  • 5. Data: 2010-12-13 22:01:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tylko to ułożenie, to pożal się boże tragedia jakaś.
    Jak wszędzie. Jka nie przypilnujesz/ie zrobisz samemu to tak moze być

    >Deski rozjechanie,
    > łączenia nie w linii,

    A powinny byc w lini? Więcej odpadów wtedy bedzie. A jak kladziesz tak jak
    producent zaleca toodpadow praktycznie nie ma

    >panele kładzione wzdłuż (prostopadle) do okien. Kicha.
    > Do przyjęcia jeżeli ktoś chce tylko i wyłącznie tanio...

    Kris

  • 6. Data: 2010-12-14 06:30:53
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Zastanawiam sie nad panelami z marketu bo tanie a nie chce tego do konca
    > zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    > lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    A czym się różnią panele z marketu od tych z jakiś "prestiżowych"
    sklepów ?

    Niczym ...

    Są oczywiście robione przez wielu producentów specjalnie TANIE panele
    głównie skierowane dla marketów (np. panele 6mm czy 7mm) , ale te same
    panele można kupić w każdym innym sklepie. Po prostu producenci robią
    panele w kilku grupach cenowych ...
    Najtańsze 6mm schodzą w marketach jak świeże bułeczki (bo
    najtańsze) ...

    Osobiście polecam panele minimum 8mm.
    Może i trochę droższe , ale lepiej są już wykonane , mają w większości
    już strukturę drewna i mniej narażone są na wypaczenie.

    A co do bezpłatnego montażu. W 2004r. kupiłem w Obi panele (8mm ,
    struktura drewna) i miałem montaż gratis. Panele zostały położone
    bardzo dobrze i profesjonalnie.
    Wszystko zależy od ekipy montażowej ...

  • 7. Data: 2010-12-14 10:48:25
    Od: Kadar <o...@g...com>

    15 lat temu polozylem panele (tzw. plywajace) przeszly wiele i nadal
    leza i nadal podobne do podlogi. Normalnie to nie wyglada ale jesli
    bedziesz oszczedzal to na tak krotki czas powinny byc ok.
    Pamietaj tylko o syndromie prowizorki. Moje tez mialy polezec
    najadalej 5 lat.

    KADAR

  • 8. Data: 2010-12-14 13:10:41
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    > Zastanawiam sie nad panelami z marketu bo tanie a nie chce tego do konca
    > zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    > lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    Kupiłem panele w Obi AC4
    xKRONOORGINAL/FAMILY/DĄB KOLBERG
    , cena 35zł brutto
    na allegro to samo 22zł brutto, nie wiem jak to możliwie
    firma się rekaluje, ze w cenie do tego jest jeszcze montaż

    czy to znaczy, ze OBi tak zdziera?

    pozdrawiam
    TA

  • 9. Data: 2010-12-14 13:23:59
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > czy to znaczy, ze OBi tak zdziera?

    Tyle że te z "bezpłatnym montażem" na Allegro są z fakturą 7% zamiast
    22% czyli firma dodatkowo sobie zarabia 15% ;)
    Dodatkowo bardzo często koszt transportu towaru wraz z fachowcami
    którzy go bezpłatnie zamontują jest bardzo wysoki (liczą sobie od 1km
    w obie strony ..)
    Później wychodzi że montaż jest bezpłatny ale musisz kupić u nich
    resztę (listwy , folię) i ceny ich nie są atrkacyjne :)

    Później okazuje się że cena końcowa bardzo niska nie była :)

  • 10. Data: 2010-12-14 13:29:09
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > czy to znaczy, ze OBi tak zdziera?

    w mojej okolicy OBI i Praktiker to najdrozsze sklepy
    budowlano-wykonczeniowe. Leroy/Castorama wypadaja duzo lepiej, ale sa
    czasami pierdolki, ktore mozna dostac tylko w OBI.
    Co do samych paneli, kupowalem w Leroy, zalapalem sie na jakas promocje +
    mialem rabat 10% i wyszlo taniej niz na allegro. Montaz - samemu mozna
    spokojnie pokoj zrobic w jedno popoludnie bez wiekszego wysilku. A jakosc?
    Taka jak wszedzie, markety nie odstaja tu jakos na + czy -. Mam panele
    classen 8mm, przezyly lezac na podlodze ciezkie roboty budowlane (kucie w
    scianach, gruz, pyl) i nie zrobilo to na nich zadnego wrazenia.

    --
    Tomek