  • 11. Data: 2010-12-14 16:10:07
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ie7rfn$pf$1@news.onet.pl...

    > w mojej okolicy OBI i Praktiker to najdrozsze sklepy

    Kolejnosc jest taka (od najdrozszych): Nomi, Obi, Praktiker.

  • 12. Data: 2010-12-14 16:11:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >Tyle że te z "bezpłatnym montażem" na Allegro są z fakturą 7% zamiast
    >22% czyli firma dodatkowo sobie zarabia 15% ;)

    No bez przesady, rzeczywiscie myslales, ze ktos za darmo zamontuje?

    >Dodatkowo bardzo często koszt transportu towaru wraz z fachowcami
    >którzy go bezpłatnie zamontują jest bardzo wysoki (liczą sobie od 1km
    >w obie strony ..)

    Ja mielem dosc daleko (jakies 30km) nic nie policzyli.

  • 13. Data: 2010-12-14 16:11:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tylko to ułożenie, to pożal się boże tragedia jakaś. Deski rozjechanie,
    > łączenia nie w linii, panele kładzione wzdłuż (prostopadle) do okien.
    > Kicha. Do przyjęcia jeżeli ktoś chce tylko i wyłącznie tanio...

    Az sprawdzilem, niestety u mnie fachowo.

  • 14. Data: 2010-12-14 16:52:36
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

    > tylko to ułożenie, to pożal się boże tragedia jakaś. Deski rozjechanie,
    > łączenia nie w linii, panele kładzione wzdłuż (prostopadle) do okien.
    > Kicha.

    A panele się układa równolegle do ściany z oknem? :)

    > Do przyjęcia jeżeli ktoś chce tylko i wyłącznie tanio...

    Jeśli tanio, to może sobie ułożyć sam. Zaoszczędzi jakieś 15%.

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2010-12-14 17:46:55
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-12-13 21:40, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Zastanawiam sie nad panelami z marketu bo tanie a nie chce tego do konca
    > zycia. Czy ma to szanse polezec w jako takim stanie przez powiedzmy piec
    > lat? Czy moze lepiej w ogole nie zawracac sobie tym glowy?

    Kupilem w markecie, 6 lat minął, wyglądają prawie jak nowe.
    Gdzieniegdzie są ryski widoczne pod tylko światło, ale na lakierowanej
    podłodze u rodziców (klepka) po dużo krótszym czasie są takie same ryski.
    Oczywiście - tam można wycyklinować, ale koszt nowych paneli nie będzie
    dużo wyższy niż cyklinowanie + lakierowanie drewna :-)

    W 2-3 miejscach po upadkach jakiegoś śrubokręta mam jakieś małe dziurki
    w papierowej drewnopodobnej warstwie, ale zauważa to tylko ten, kto wie
    gdzie to jest - tak to niespecjalnie widać.

    Panele układałem sam (tzn. ze znajomym :-) ), kupione w obi albo leroy
    po ok. 50pln/m2. Co prawda teraz pójdę w drewno, ale generalnie panele
    się całkowicie sprawdziły.
    Pod panelem mam zielone, dość grube płyty wygłuszające i izolujące i
    folię paroizolacyjną (jeżeli dobrze pamiętam nazwę :-) )
    Wszystko zmontowane chyba w 2 dni, a robiliśmy to pierwszy raz, jako że
    pedant jestem - zrobione porządnie, bez żadnych szparek etc

    Sierp

  • 16. Data: 2010-12-14 18:12:58
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > panele kładzione wzdłuż (prostopadle) do okien.

    I tak się właśnie układa :)

    K.

  • 17. Data: 2010-12-14 19:20:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Zastanawiam sie nad panelami z marketu bo tanie a nie chce tego do konca

    Dzieki wszystkim za odpowiedz.
    To co mi sie udalo ustalic prawie nikt nie poleca tanich paneli. Moze nie
    chodzi tu o zrodlo zakupu a o cene. Podobno te tansze moga bardziej reagowac
    na wilgoc, puchna w miejscu rozlania sie wody i takie tam. Poki co panele za
    18zl chyba sobie odpuszcze.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2010-12-14 19:40:15
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-12-14 20:20, Maniek4 pisze:

> [...]
    > na wilgoc, puchna w miejscu rozlania sie wody i takie tam. Poki co panele za

    każde puchną w miejscu rozlania wody, jeżeli tej wody się nie wytrze

    Sierp

  • 19. Data: 2010-12-14 19:56:32
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał

    > każde puchną w miejscu rozlania wody, jeżeli tej wody się nie wytrze

    Sęk w tym, że nie każde.

    K.

  • 20. Data: 2010-12-14 19:59:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał

    > Sęk w tym, że nie każde.

    No wiec wlasnie. Kolega ma tanie i drogie. Na tanich ma juz burchle po
    rozlanych plynach a na drozszych ani sladu. Podobno nawet mopem mokrym
    strach przecierac. Panele sa sprzed paru juz lat, ale nie wiem czy w tym
    przypadku to gorzej czy lepiej.

    Pozdro.. TK