  • 1. Data: 2009-10-15 23:36:17
    Temat: Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Mam takie pytanie, a nie znalazlem lepszej grupy:(
    Jak sie ma gotowanie na sprzecie typu parowar w stosunku do gotowania na
    gazie.......chodzi o to czy taniej , drozej , czy tak samo to wychodzi
    ekonomicznie?
    Mniej wiecej oczywiscie........
    Pozdro

    --
    j...@p...pl / gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2009-10-16 06:16:51
    Temat: Re: Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak sie ma gotowanie na sprzecie typu parowar w stosunku do gotowania na
    > gazie.......chodzi o to czy taniej , drozej , czy tak samo to wychodzi

    pl.rec.kuchnia
    tam pytaj :-)