  • 1. Data: 2009-10-14 17:57:22
    Temat: Zmywarka - pojawiły sie zacieki na szkle.
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Co może być przyczyną zacieków na szklankach i kieliszkach?
    Gówniana chemia? Brudna zmywarka?

    IA

  • 2. Data: 2009-10-14 18:13:34
    Temat: Re: Zmywarka - pojawiły sie zacieki na szkle.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 19:57:22 +0200, Igor Adamiak napisał(a):

    > Co może być przyczyną zacieków na szklankach i kieliszkach?
    > Gówniana chemia? Brudna zmywarka?
    >
    > IA

    Kiepskie szkło - rozpuszcza się jego wierzchnia warstwa. Środki do mycia w
    zmywarkach to są silnie zasadowe substancje.
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-10-14 18:22:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co może być przyczyną zacieków na szklankach i kieliszkach?
    > Gówniana chemia? Brudna zmywarka?

    Brak soli/nabłyszczacza, zatkany odpływ.

  • 4. Data: 2009-10-14 21:03:01
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    wiadomości news:hb54t1$1tk0$1@newsread2.aster.pl...

    > Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Brak soli/nabłyszczacza, zatkany odpływ.

    Używam kostek all in 1. A jak sprawdzić czy odpływ jest OK?

    IA

  • 5. Data: 2009-10-14 21:03:33
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    > Kiepskie szkło - rozpuszcza się jego wierzchnia warstwa. Środki do mycia w
    > zmywarkach to są silnie zasadowe substancje.

    Nie no. Kiedyś tego nie było a szkło to samo.

    IA

  • 6. Data: 2009-10-15 07:01:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hb54t1$1tk0$1@newsread2.aster.pl...

    > Używam kostek all in 1. A jak sprawdzić czy odpływ jest OK?

    Jak nie stoi woda w zmywarce i nie pracuje jakoś dziwnie to pewnie nie jest
    to wina odpływu. U mnie raz się przytkał odpływ i zmywarka zwariowała i po
    tym miałem mleczne szklanki.
    A odnośnie tych kostek all in 1 to mam mieszane uczucia.

  • 7. Data: 2009-10-15 07:45:34
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Igor Adamiak pisze:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hb54t1$1tk0$1@newsread2.aster.pl...
    >
    > Używam kostek all in 1. A jak sprawdzić czy odpływ jest OK?

    Jak masz twardą wodę, to same tabletki nie wystarczą - powinieneś też
    soli używać :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 8. Data: 2009-10-15 08:34:50
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 14 Paź, 19:57, "Igor Adamiak" <i...@w...pl> wrote:
    > Co może być przyczyną zacieków na szklankach i kieliszkach?
    > Gówniana chemia? Brudna zmywarka?
    >
    > IA

    Kup sól - i wsyp do zasobnika.
    Ostatnio miałem to samo - używam tabletki najlepsze na rynku jak głosi
    reklama - napełniłem solą i wszystko znowu myje się idealnie.

    pozdrowienia
    moorek

  • 9. Data: 2009-10-15 09:24:55
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Igor Adamiak pisze:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hb54t1$1tk0$1@newsread2.aster.pl...
    >
    > Używam kostek all in 1. A jak sprawdzić czy odpływ jest OK?

    Tez tak kiedyś miałem. Teraz używam oddzielnie soli, nabłyszczacza i
    detergentu w proszku - i jest zdecydowanie lepiej. Przy tabletkach nawet
    wnętrze zmywarki było zasyfione osadem, który znikł dopiero po
    potraktowaniu roztworem kwasku cytrynowego.
    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 10. Data: 2009-10-15 09:51:05
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Moorek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kup s=F3l - i wsyp do zasobnika.
    > Ostatnio mia=B3em to samo - u=BFywam tabletki najlepsze na rynku jak
    g=B3os=
    > reklama - nape=B3ni=B3em sol=B1 i wszystko znowu myje si=EA idealnie.
    >
    > pozdrowienia
    > moorek

    U mnie od paru zmywań tez sie pojawiły na szklankach nieregularne
    mleczne zacieki. Stosuję od dawna proszek Calgonit, od pewnego czasu, zmiana
    soli na Somat, nabłyszczacz tejże firmy i coś się "popsuło".Zastosowalem
    ostre kąpanie 65 C(dotychczas głównie Eco-50C) i nie pomogło.Zacieki
    widoczne akurat na przeźroczystym szkle.Zastanawiam się czy zmiana soli lub
    nabłyszczacza na inną firmę nie powoduje tych zakłóceń..?? Filtr
    oczyszczony. A swoja drogą kto tam zaglądał do odpływu- gdzie mam grzebać
    (Bosch)?? Pozdrawia~M