  • 1. Data: 2009-10-14 09:26:54
    Temat: Wnetrze piekarnika - emalia czy powierzchnia katalityczna?
    Od: "h" <...@w...com>

    Witam

    Ktore rozwiazanie lepsze? - ktos przerabial moze oba?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-10-14 10:46:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przerabiałem katalityczną na 5 ściankach w Amice - nie do odsyfienia jakby co (a
    zawsze coś Ci się może wylać czy pęknąć i przypalić
    na powierzchni), za szorstka do wyszorowania, nic nie dawało "wypalanie" w
    maksymalnej temperaturze, śmierdziało zawsze przy każdym
    kolejnym pieczeniu, aż pozbyłem się tej szajsowatej kuchni (wówczas "pierwszy" model
    za katalogowo ponad 3 tys. zł).

    Teraz mamy katalizę tylko z tyłu Whirlpoola i da się żyć paradoksalnie spokojniej niż
    przy hiper-duper wyłożeniu ze wszystkich
    stron, sam jestem zaskoczony.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-10-15 08:21:36
    Od: Fieta <m...@g...com>

    On 14 Paź, 11:26, "h" <h...@w...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Ktore rozwiazanie lepsze? - ktos przerabial moze oba?
    >
    > pozdrawiam
    > Paweł

    My mamy emaliowany piekarnik Elektroluxa, myje się bez problemu po
    odkręceniu prowadnic i opuszczeniu grzałki.

    mf

  • 4. Data: 2009-10-15 18:13:31
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > My mamy emaliowany piekarnik Elektroluxa, myje się bez problemu po
    > odkręceniu prowadnic i opuszczeniu grzałki.

    czym myjesz? U nas siemens, nie wszystkie sciany z tym katalitycznym cos, ale
    ponoc do tego trzeba 500C, dobrze wiem? A na pokretle jest ok 300max, to
    zajdzie pyroliza czy nie?

    Emaila sie tam zabrudzila (niecale 2lata) ze nic, nic ze srodkow do tego, nie
    rusza syfu. Po prostu trzeba z tym zyc chyba. W koncu za drzwiczkami...