  • 1. Data: 2009-10-14 14:22:49
    Temat: [Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Może ktoś się orientuje, gdzie mogę kupić słoiki, pojemność najlepiej
    0,6 litra, ewentualnie 0,5 lub większe w Łodzi. Interesują mnie okolice
    od ul. Kilińskiego w stronę Widzewa, Olechowa.
    Jeśli chodzi o markety to totalna porażka, nie można już kupić, a
    wcześniej np. w Tesco można było, ale same słoiki, zakrętek już nie.
    Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...

    A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-10-14 15:05:56
    Temat: Re: [Łódź] Gdzie kupię słoiki + zakrętki?
    Od: "Marx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GK <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...
    >
    > A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?
    - w małych ogrodniczych kupowałem (Pabianice).Niedawno były duże słoje
    z nakrętkami w Nomi P-ce.

  • 3. Data: 2009-10-14 15:06:04
    Od: "Marx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2009-10-15 06:12:07
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiem co za kretyn zamówił u nich same słoiki bez zakrętek...
    >
    > A tak w ogóle to w jakich sklepach szukać?

    Billa

  • 5. Data: 2009-10-15 09:25:14
    Od: GK <g...@g...pl>

    Misiek pisze:

    > Billa

    Dzięki! Trafiłem na normalny sklep na Przybyszewskiego. Ale swoją drogą
    strasznie ciekawa historia w Tesco z tymi słoikami. Stała ich tam
    wcześniej spora sterta, ale bez zakrętek, jak w informacji zapytałem o
    zakrętkami, pani odpowiedziała, że "nie ma". Czy będą? "Nie będzie". A
    na moje stwierdzenie, po co ktoś zamówił słoiki bez zakrętek, pani
    wzruszyła ramionami i stwierdziła, "że nie wie po co".
    :-)
    Normalnie jak w "Misiu".
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-10-15 09:55:30
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "GK" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > na moje stwierdzenie, po co ktoś zamówił słoiki bez zakrętek, pani
    > wzruszyła ramionami i stwierdziła, "że nie wie po co".

    Jeżeli chodzi o twisty to ludzie wykupują zakrętki - nie są one
    zabezpieczane jak w początkach - gdy od środka były pokryte w całości
    teflonem. Teraz są tylko malowane a teflonowa uszczelka jest naniesiona
    tylko w miejscu styku ze szkłem, stąd szybko ulegają korozji.
    Najlepsze są słoje Wecka, brak tylko dużego zamawiającego - widziałem w
    życiu słoje od 0,25 w górę oraz kwadratowe w przekroju - lepsze upakowanie
    na półkach. Skontaktowałem się z wytwórcą - potrzebne większe zamówienie.
    Mają zaletę - trwałość przetworów - pokrywki jednakowego rozmiaru, można je
    zapiekać w piekarniku (mięsne konserwy)