  • 1. Data: 2019-06-27 20:27:02
    Temat: Piorunochron - SPISEK
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Odnośnie "piorunochronu", czyli przywoływacza piorunów, w dyskusji padały
    takie stwierdzenia że wprawdzie piorunochron nie chroni przed piorunem, ale
    za to chroni przed skutkami jego uderzenia
    No więc wiemy już że piorunochron nie dość ze nie chroni przed uderzeniem
    pioruna, to jeszcze zwiększa ryzyko jego uderzenia, bo go przywołuje. Teraz
    zastanówmy się nad kolejnym kłamstwem, czyli rzekomą ochroną przed skutkami
    uderzenia pioruna, bo niby przed jakimi skutkami i w jaki sposób chroni
    piorunochron?
    Nawet jeśli w nasz piorunochron wpadnie mały piorun, taki że go nie uszkodzi
    i odprowadzi cały prąd do gruntu, to i tak w wyniku indukcji, popali nam
    instalacje i elektronikę, może nawet spowodować pożar od nagrzania elementów
    metalowych w budynku, więc gdzie ta ochrona przed skutkami?
    Ja tu widzę podobne kłamstwo jak z pasami bezpieczeństwa w samochodach,
    wiadomo że nikogo one nie chronią, bo niby w jaki sposób? natomiast
    zwiększają ryzyko zgonu. Po prostu same Spiski, ale czekam na uwagi.

  • 2. Data: 2019-06-27 23:33:03
    Temat: Re: Piorunochron - SPISEK
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 21:52:33 UTC+2 użytkownik SpiskowyMocny napisał:
> [...]
    > wiadomo że nikogo one nie chronią, bo niby w jaki sposób? natomiast
    > zwiększają ryzyko zgonu. Po prostu same Spiski, ale czekam na uwagi.

    alez spisek piorunowy juz omówilismy, dawaj jakis inny, spisek pasow bezpieczenstwa
    sie nie nadaje bo nie ta grupa.

    b.