  • 31. Data: 2009-07-03 15:08:23
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:
    > a i jeszcze jedno.. na przyszlosc dla producentow: jak daja program
    > rozmrazanie, to mogli by dawac sonde (termometr) ktory mozemy latwo
    > wbic w zamrozona potrawe, tak, zeby piekarnik/kuchenka wiedzial jak
    > mocno jest zamrozona i kiedy juz nie bedzie zamrozona - taki
    > automat-automat (cholera, a moze i takie sa w sprzedazy, tylko nie
    > natknalem sie na nie ; ) )

    ale te sondy musiałby być wstrzeliwane ładunkami pirotechnicznymi chyba :)

  • 32. Data: 2009-07-03 17:52:09
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ale te sondy musiałby być wstrzeliwane ładunkami pirotechnicznymi chyba :)

    w dzisiejszych czasach to pewnie i by moglo to byc mierzone jakimis
    czujnikami, dzwiekami, laserami, innymi falami ;)

  • 33. Data: 2009-07-03 22:01:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:

    > w dzisiejszych czasach to pewnie i by moglo to byc mierzone jakimis
    > czujnikami, dzwiekami, laserami, innymi falami ;)

    tja piecyk za drobne 15000 euro

  • 34. Data: 2009-07-04 15:02:13
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > tja piecyk za drobne 15000 euro

    ale sam mierzy! ;)

    Marek, a masz może jakiś ekspres do kawy w zabudowie?
    może masz równie dobry risercz w tej kwestii jak w piek&micro ;)

  • 35. Data: 2009-07-04 18:28:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:

    > ale sam mierzy! ;)
    >
    > Marek, a masz może jakiś ekspres do kawy w zabudowie?
    > może masz równie dobry risercz w tej kwestii jak w piek&micro ;)

    długo szukałem ale wszystko co jest sensowne to ma ceny powyżej 4000 złotych
    więc stwierdziłem że głupi nie jestem zresztą i tak lubimy kawę z kafeterki
    :)