  • 11. Data: 2009-10-10 00:07:22
    Temat: Re: Plyty GK - fizelina, tapeta?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4acfcd76@news.home.net.pl...

    > O coś dla mnie... :)
    >
    > Zaciekawiłeś mnie. Drąż temat.

    Temat chyba umarl. :-(
    Pewnie nikt z grupy nie robil tego w Finlandi albo w Azerbejdzanie jak kto
    woli i nic niestety sie nie dowiemy. Moze chodzi o te tapete jak ktos tu
    wspominal? Efekt podobno jest rewelacyjny praktycznie zaraz po przyklejeniu
    tego wlokna i pomalowaniu na gotowo.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-10-10 20:12:58
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wspominal? Efekt podobno jest rewelacyjny praktycznie zaraz po
    > przyklejeniu tego wlokna i pomalowaniu na gotowo.

    Daj sobie spokój, te tapety z włókna są drogie i ro

  • 13. Data: 2009-10-10 20:18:20
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wspominal? Efekt podobno jest rewelacyjny praktycznie zaraz po
    > przyklejeniu tego wlokna i pomalowaniu na gotowo.

    Daj sobie spokój, te tapety z włókna są drogie i roboty też trochę wymagają.
    Ja płyty spoinowalem sam uniflottem, wklejając siatkę i taśmy do narożników
    (bardzo skomplikowane to nie jest) a gładź zleciłem. Fachowiec przyszedł i
    za szpachlowanie 300m2 + gruntowanie + malowanie 800m2 zaproponował 1500zł.
    Chyba na tapety by mi nie wystarczyło...

    --
    Bartek

  • 14. Data: 2009-10-10 22:01:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > przyszedł i za szpachlowanie 300m2 + gruntowanie + malowanie 800m2
    > zaproponował 1500zł. Chyba na tapety by mi nie wystarczyło...

    Byc moze masz racje. Nie mam pojecia ile te tapety kosztuja. Koles ktory mi
    to opowiadal mowil, ze moze mi przywiezc cos takiego i ze koszt na podasze
    to gora 500zl. Dla tego sie zainteresowalem.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-10-11 09:02:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 22:18:20 +0200, Bartek napisał(a):

    > (bardzo skomplikowane to nie jest) a gładź zleciłem. Fachowiec przyszedł i
    > za szpachlowanie 300m2 + gruntowanie + malowanie 800m2 zaproponował 1500zł.

    Chyba raczysz sobie żartować. Szpachlował po 2 zł za mkw a malował po 1 zł
    za mkw? Tego jeszcze k..wa nie grali.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-10-11 09:05:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Paź, 00:01, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Byc moze masz racje. Nie mam pojecia ile te tapety kosztuja.

    Od czego masz allegro ? ;)

    http://www.allegro.pl/search.php?string=tapet*+szkla
    ne*&sourceid=Mozilla-search

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2009-10-11 09:17:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Paź, 11:05, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
    [...]
    > Od czego masz allegro ? ;)
    >
    > http://www.allegro.pl/search.php?string=tapet*+szkla
    ne*&sourceid=Mozi...

    PS. Sam jestem ciekawy efektow - pierwszy link, tj:

    http://www.allegro.pl/item755368993_tapeta_z_wlokna_
    szklanego_vlies_50m2_gladka.html

    Czytamy:

    [...]
    "Główne cechy produktu:

    - elastyczność - tapety z włókna szklanego są idealne na
    ściany wyłożone płytami z regipsu, ich elastyczność zapobiega
    powstawaniu pęknięć. Świetnie spisują się również na ścianach
    tynkowanych, które mają tendencje do powstawania mikro rys.

    - trwałość - tapety po położeniu mogę stanowić podstawę dla
    niemal wszystkich powłok jakie położone zostaną w przyszłości (tapety,
    tynki, płytki, itp.).

    - estetyka - położone i pomalowane włókno szklane (na płytach
    z regipsu lub gładzi) tworzy niemal idealnie gładką powierzchnię.

    - Łatwość klejenia - rolka o szerokości 1 metra znacznie
    skraca czas remontu a zastosowanie odpowiednich klei (np. dostępnego
    na innych moich aukcjach kleju firmy Fiberglass) pozwala na
    długotrwałą korekcję położenia tapety.

    - Włókno szklane ma dużą odporność na wilgoć, ogień i
    uszkodzenia mechaniczne."

    50m2 za 100 pln + 50 pln klej (ktory ma wystarczyc na te 50m2) = imo
    bardzo niedrogo.. Ja mam ok 200m2 poddasza = koszt tapety i kleju =
    600 pln :) Tez jestem niewprawnym gipsiarzem - o ile zaszpachlowac,
    wkleic narozniki etc sobie poradze to do estetycznego wykonczenia
    gladzia raczej bym sie nie zabieral - pewnie bym zrobil ale po
    miesiacu odpadlyby mi rece od szlifowania ;) A tu.. no ciekawy jestem
    efektu koncowego takiej tapety -> wykonczyc mozna jakas ladna farba
    lateksowa, typu polmat, satyna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2009-10-11 09:18:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Paź, 11:02, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Chyba raczysz sobie żartować. Szpachlował po 2 zł za mkw a malował po 1 zł
    > za mkw? Tego jeszcze k..wa nie grali.

    Cos mi sie zdaje ze mu sie te 800 pomylilo z 80? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-10-11 17:00:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    On 11 Paź, 11:05, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
    [...]
    > Od czego masz allegro ? ;)

    Nie o to chodzi, ja po prostu nie wiem czego szukac. Nie mam wcale pewnosci,
    ze to ten sam produkt, choc wszystko na to wskazuje. Dla tego pytalem czy
    ktos tym robil za granica.

    >miesiacu odpadlyby mi rece od szlifowania ;) A tu.. no ciekawy jestem

    No i kupe szlifowanego towaru na posadzce za ktory sie placi. :-)

    >efektu koncowego takiej tapety -> wykonczyc mozna jakas ladna farba
    >lateksowa, typu polmat, satyna :)

    No i wcale nie wychodzi tak drogo..

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-10-12 07:48:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

    > Chyba raczysz sobie żartować. Szpachlował po 2 zł za mkw a malował po 1 zł
    > za mkw? Tego jeszcze k..wa nie grali.

    I jeszcze pytał czy nie będzie za dużo... Umówiłem się z facetem również na
    montaż parapetów zewn. i strukturę na zewnątrz na wiosnę, bo takiego
    fachowca trzeba trzymać :)
    Nie pomyliłem się - 300m2 ścian, sufitów i skosów z g-k i 500m2 ty