  • 1. Data: 2009-10-08 21:12:03
    Temat: zawieszenie grzejnika
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Posiadam grzejnik o wym. 450x2000m. Jego waga wedlug producenta to 74kg
    + 14 litrow wody czyli 88kg. W zestawie sa dwa zawieszenia podobne do
    tych:

    http://www.purmo.com/images/products/accessories/mon
    clack.gif

    Grzejnik bedzie wieszany na scianie nosnej zbudowanej z pustakow
    zuzlowych i cegiel (w miejscu grzejnika sa cegly).

    Czy slusznie obawiam sie ze dwa zawieszenia moga nie byc wystarczajace w
    przypadku gdy ktos na taki grzejnik niespodziewanie usiadzie?

  • 2. Data: 2009-10-09 06:59:15
    Temat: Re: zawieszenie grzejnika
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Czy slusznie obawiam sie ze dwa zawieszenia moga nie byc wystarczajace w
    > przypadku gdy ktos na taki grzejnik niespodziewanie usiadzie?

    Nie.

  • 3. Data: 2009-10-09 07:03:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy slusznie obawiam sie ze dwa zawieszenia moga nie byc wystarczajace w
    > przypadku gdy ktos na taki grzejnik niespodziewanie usiadzie?

    Zaufaj producentowi
    Spokojnie wytrzymaja te fabryczne mocowania.
    U mnie wiszą na takich dwa grzejniki 2000*600.
    U mnie jest suporex, u Ciebie cegła a to jeszcze lepiej.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-10-09 14:44:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Niestety, wg Purmo do grzejnika typu Vertical tez były tylko dwa haki, i całość buja
    się jak Żyd na pogrzebie o mało co nie urywając
    rur przy zaworach, muszę dokupić osobno dwa dodatkowe haki.
    JaC

    -----