  • 21. Data: 2009-10-12 07:51:00
    Temat: Re: Plyty GK - fizelina, tapeta?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

    > Chyba raczysz sobie żartować. Szpachlował po 2 zł za mkw a malował po 1 zł
    > za mkw? Tego jeszcze k..wa nie grali.

    I jeszcze pytał czy nie będzie za dużo... Umówiłem się z facetem również na
    montaż parapetów zewn. i strukturę na zewnątrz na wiosnę, bo takiego
    fachowca trzeba trzymać :)
    Nie pomyliłem się - 300m2 ścian, sufitów i skosów z g-k i 500m2 tynków
    mineralnych. Razem 800m2. No dobra: z oknami i drzwiami :D

    --
    Bartek