  • 21. Data: 2011-08-26 14:36:04
    Temat: Re: Płyty elektryczne na 230V
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-26 16:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co to za dzwiek?

    > Zgdaza sie. Mam ich w KF cale mnostwo.

    Naprawdę jesteś tępy.

  • 22. Data: 2011-08-26 15:52:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >Naprawdę jesteś tępy.

    The same to you.

  • 23. Data: 2011-08-29 00:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Raf" j2pc5r$af1$...@i...gazeta.pl

    > Czy plyty elektryczne do kuchni (standard na 4 garnki), zwykla
    > grzewcza (nie indukcja) bedzie bez problemu dzialac na 230V (bez "sily")?

    Grzejniki w tych kuchenkach są ponoć łączone na 230 V -- nie na 400 V, więc
    działać będzie, ale jednocześnie raczej ;) nie uruchomisz wszystkich grzejników.

    > Jakie sa wady takiego rozwiazania?

    Na 3 fazach możesz mieć naraz większe obciążenie niż na jednej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2011-08-30 11:31:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-08-21 00:23, Raf pisze:
    > Hej
    >
    > Czy plyty elektryczne do kuchni (standard na 4 garnki), zwykla grzewcza (nie
    > indukcja) bedzie bez problemu dzialac na 230V (bez "sily")?
    >
    > Jakie sa wady takiego rozwiazania?

    Że jak Ci wypadnie akurat ta faza to jesz zimne (ale jak w 3-fazowej
    wypadnie akurat ta faza co zasila sterowanie to tez jesz zimne :-) )

    Ból jest grubości kabla i w tym że to i tak powinien być wydzielony
    obwód pod kuchenkę na tablicy i tak.

    I jeśli jeszcze masz możliwość to posłuchaj mnie i kup indukcję - ma
    wszystkie zalety elektrycznej a szybkość reakcji jak gaz.

    KJ