  • 1. Data: 2010-12-08 20:22:38
    Temat: Po jakim czasie fugowac
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Od ulozenia plytek powinien uplynac jakis czas za nim zacznie sie
    klasc fugi?

    KADAR

  • 2. Data: 2010-12-08 21:04:25
    Temat: Re: Po jakim czasie fugowac
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Od ulozenia plytek powinien uplynac jakis czas za nim zacznie sie
    > klasc fugi?
    >
    > KADAR

    Ja to robile na drugi dzien.
    A czasami za tydzien jak wyjdzie oczywiscie u siebie w domu, bo ukladam
    plytki na "raty"
    Jurek

  • 3. Data: 2010-12-08 21:18:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote:
    > Od ulozenia plytek powinien uplynac jakis czas za nim zacznie sie
    > klasc fugi?

    Oczywiscie. Klej musi byc zupelnie wyschniety. Wszystko zalezy od ilosci
    kleju, wilgotnosci i temperatury otoczenia itp., ale na pewno nie na drugi
    dzien. Poczekaj z 3-7 dni i spokojnie fuguj.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2010-12-08 22:39:40
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Dec 8, 9:22 pm, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > Od ulozenia plytek powinien uplynac jakis czas za nim zacznie sie
    > klasc fugi?
    >
    > KADAR

    30 dni

  • 5. Data: 2010-12-08 23:07:23
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Marek <m...@g...com> napisał(a):

    > 30 dni

    Bez kozery 50 :). Czytaj na opakowaniu fugi co napisali. Za wcześnie to może
    być problem z przebarwianiem, ale nie zdarzyło mi się to nigdy. Przy klejach
    ekspresowych po kilku godzinach czasem fugowałem. Barwa fugi dochodziła na
    drugi dzień, właśnie ze względu na wilgoć. Reklamacji nie było.

  • 6. Data: 2010-12-09 11:22:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > 30 dni

    Ty tak na powaznie czy rozweselic nas chciales?

    KADAR

  • 7. Data: 2010-12-09 11:24:15
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Bez kozery 50 :). Czytaj na opakowaniu fugi co napisali. Za wcze nie to mo e
    > by problem z przebarwianiem, ale nie zdarzy o mi si to nigdy. Przy klejach
    > ekspresowych po kilku godzinach czasem fugowa em. Barwa fugi dochodzi a na
    > drugi dzie , w a nie ze wzgl du na wilgo . Reklamacji nie by o.

    Czyli 3-4 dni wystarczy?

    KADAR