  • 31. Data: 2009-11-12 10:23:19
    Temat: Re: Podłogówka a jakieś drewno na podłodze
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hdgdad$ro3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Myslałem wlaśnie o tym tylko to jest ciemne.

    Bardzo ladne wlasnie. :-))

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-11-13 13:41:54
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    wiadomości news:4afb3d24$1@news.home.net.pl...

    > Za to słabo sobie radzisz z poziomem merytorycznym.

    > W przypadku klasycznego ogrzewania podłogowego taka warstwa jest mało
    > znacząca. Co innego, gdybyś miał nawiew i go zasłonił tym kartonem.

    > Ze względu na opory cieplne optymalna będzie cienka ceramika. Ale
    > inicjator wątku nie chciał ceramiki. Kapewu?

    > Bądź łaskaw czytać od początku do końca.

    Widzę że szybko odrabiasz lekcje, jeszcze troche i sam dojdziesz do wniosku
    że dodatkowy izolator pod deski nie jest najlepszym rozwiązaniem bez względu
    na to co sklep czy producent mówi. Powodzenia.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4601 (20091112) __________

    http://www.eset.com

  • 33. Data: 2009-11-13 16:10:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nacocito pisze:

    > Widzę że szybko odrabiasz lekcje, jeszcze troche i sam dojdziesz do
    > wniosku że dodatkowy izolator pod deski nie jest najlepszym rozwiązaniem
    > bez względu na to co sklep czy producent mówi. Powodzenia.

    Klej też izolator. Nie wspominając o deskach! Już wiem! Ty będziesz
    sobie kładł sam cieniutki laminat ;->

    A co do lekcji, szczylku, to ty się za nie powinieneś zabrać - masz
    potężne braki z fizyki.