  • 31. Data: 2020-01-13 21:29:07
    Temat: Re: Podstawówka z fotowoltaiki
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie zamierzam brać się za handel. Nie moja dziedzina. Chcę się poduczyć bo
    niewykluczone, że będę musiał zainstalować.
    A do ciepłego kraju jak chcesz przyjechać to przyjedź do mnie.
    Kadar
    (zrobiło mi się ciepło na sercu)

  • 32. Data: 2020-01-13 22:35:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 21:29:09 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    niewykluczone, że będę musiał zainstalować.
    > A do ciepłego kraju jak chcesz przyjechać to przyjedź do mnie.

    Nadal nie napisałeś gdzie ten ciepły kraj :>

    L.

  • 33. Data: 2020-01-13 23:30:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Nadal nie napisałeś gdzie ten ciepły kraj :>

    Przeca widać (napisali za niego w nagłówkach).

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2020-01-14 11:18:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    niewykluczone, że będę musiał zainstalować.
    > A do ciepłego kraju jak chcesz przyjechać to przyjedź do mnie.

    Hiszpania? Kraj w którym lewactwo właśnie wygrało wybory? Czarno widzę
    przyszłość tego kraju.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2020-01-14 12:14:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Hiszpania? Kraj w którym lewactwo właśnie wygrało wybory?
    > Czarno widzę przyszłość tego kraju.

    Nie wiem jak z fotowoltaiką, ale w tym kraju był kiedyś taki,
    co walczył z wiatrakami.

    Jarek

    --
    Don Kichot z Manczy, jak się snadnie
    Przekona ten, co rusza głową,

  • 36. Data: 2020-01-14 13:26:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.01.2020 11:18, Adam Sz. wrote:

    > Hiszpania? Kraj w którym lewactwo właśnie wygrało wybory? Czarno widzę
    > przyszłość tego kraju.
    > pozdr.

    A tam lewacy wygrali? Faktycznie :-)
    https://ndie.pl/hiszpanie-domagaja-sie-przyjecia-uch
    odzcow-zorganizowali-manifestacje/

  • 37. Data: 2020-01-14 13:32:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 13:26:42 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > A tam lewacy wygrali? Faktycznie :-)
    > https://ndie.pl/hiszpanie-domagaja-sie-przyjecia-uch
    odzcow-zorganizowali-manifestacje/

    Co to za gówniany nius sprzed dwóch lat wrzucasz?

    Hiszpania fajny kraj ale bezrobocie tam mają :>

    L.

  • 38. Data: 2020-01-14 14:15:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > A tam lewacy wygrali? Faktycznie :-)

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/19377
    70,1,hiszpania-bedzie-rzadzic-osobliwa-koalicja.read

    Wypracowali "w końcu" po wyborach koalicję - partia socjalistyczna i reszta
    lewaków. Koszmar dla normalnych :D

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2020-01-14 15:41:47
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    A u nas to niby kto rządzi? W kwestii ekononomii typowe lewactwo

  • 40. Data: 2020-01-14 19:54:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jak poniżej.