  • 31. Data: 2013-11-20 20:56:05
    Temat: Re: Pomysł na instalacje CO
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-11-18 09:08, Kris pisze:
    > Zrezygnuj z drabinek w łazience i ogrzewania garazu.
    > Jeśli garaż w bryle budynku to i tak zawsze tam coś koło 10stC pewnie będziesz
    miał. Jesli jednak upierasz się ogrzewać samochód to rób w garazu podłogówkę. Koszt
    rur to pewnie mniej więcej tyle co grzejnik.

    > Ja na etapie budowy wyprowadziłem rury do podłaczenia grzejnika w garażu ale do
    dzisiaj nie podłaczyłem. I nie podłącze bo teraz nie widze sensu ogrzewania tego
    pomieszczenia.
    > W łazienkach drabinki tez powiesiłem ale jak prawie 6 lat już mieszkam to chyba raz
    w jednej łazience uruchomiłem ten grzejnik.
    > Jak już koniecznie chcesz drabinke to saą elektryczne. Pewnie i tak używał nie
    będziesz ale wiem jak to jest- wszyscy mają drabinki w łazience to pewnie musza byc;)

    Jeśli już to są też suszarki elektryczne (40W). Do wysuszenia ręcznika
    lepsze i wystarczające.

    Kupiłem, włączyłem kilka razy. :-)

    M.