  • 51. Data: 2009-01-27 13:41:20
    Temat: Re: Ponadnormatywne zużycie gazu
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Osadnik pisze:

    > A może jakieś inne rozwiązanie? mogę tak naprawdę tylko sterować czasem
    > pracy kotła.

    Ciekawe dane wyszły!

    Straty ciepła na samym przepływaniu tylko przez kocioł to od 0,8 do
    1,1*C! więc woda stygnie nie tylko w kaloryferach ale i w kotle. chyba
    dorobię sobie czujniki na długim kablu i poprzypinam je w rożne miejsca
    i pobadam sprawność grzania grzejnikami)
    Dlatego wyłączając pompę zatrzymam przedostawanie sie ciepła w komin.
    Druga sprawa to robienie CWU
    Zauważyłem ze strasznie pomiary fałszuje CWU.

    Tutaj dobowy pomiar temperatur.

    http://img228.imageshack.us/my.php?image=wykresdobow
    ypracykotaop2.gif

    Załamanie w późnym wieczorem to uruchomienie ręcznej kontroli -
    normalnie nie występuje.