  • 11. Data: 2020-08-31 11:24:46
    Temat: Re: Poziomica laserowa do sufitu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-30 o 14:33, Uzytkownik pisze:
> [...]
    tem-cl3dg

    T00

    > P.S.
    >
    > To samo można uzyskać przeciągając nitkę od jednego kawałka taśmy
    > klejącej do drugiego. Jeżeli to ma być jednorazowa robota to nie opłaca
    > się kupować laserów.

    Jeszcze stare ulepszenie tegoż: sznurek posypany barwnikiem, odpowiednie
    "pyknięcie" w sznurek zostawia ślad na ścianie. Jak odpowieni proszek,
    to ślad później można zdmuchnąć albo odkurzyć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2020-08-31 13:07:32
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-08-31 o 10:23, Kżyho pisze:

    > Laser 360 stopni.
    >
    > Szukaj na Aliexpress: DEKO DKLL12PB2 - tania (ok. 300 zł z przesyłką),
    > dobra i dla amatora praktycznie nie odbiega niczym od tych Boschów
    > wszystkich w chorych cenach.
    > Polecił mi go kolega, który sam posiada firmę instalatorską, posiada
    > kilka Boschów, ale potrzebna była mu kolejna taka maszynka. Wziął na
    > próbę to Deko, również po polecaniach i jest mega zadowolony. A już
    > szczególnie biorąc pod uwagę cenę tego urządzenia.
    >
    > Pozdrawiam
    A tu na miejscy tani ale godna polecenia poziomica laserowa:
    https://www.castorama.pl/laser-krzyzowy-titan-10-m-i
    d-1099976.html

    Robak

  • 13. Data: 2020-08-31 13:11:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 31.08.2020 o 13:07, Sir_Robak pisze:

    > A tu na miejscy tani ale godna polecenia poziomica laserowa:
    > https://www.castorama.pl/laser-krzyzowy-titan-10-m-i
    d-1099976.html

    Tylko w Deko za ta cenę masz 3x360 ;)
    Wysyłka z Czech czy Hiszpanii raptem parę dni.
    A dla upartych jest gość z Rzeszowa na OLX, który też je sprzedaje po
    rzekomo lepszej kalibracji itp., ale odpowiednio drożej (choć mój
    pokazuje OK i nic robić nie trzeba moim zdaniem).

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 14. Data: 2020-09-01 12:47:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2020 11:41:03 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > przeciągnięta ze ściany na cały sufit (np.do powieszenia lamp). Jak
    > się nazywają takie poziomice, co potrafią na całym suficie narysować
    LK-1V1H powienien starczyć.
    Za 100-200zł można dostać w lombardach czy na allegro

  • 15. Data: 2020-09-01 23:59:50
    Od: pmlb <p...@i...pl>

    On 30/08/2020 10:40, Marek wrote:
    > Mam dwie różne poziomice ale żadna nie potrafi narysować linie
    > przeciągnięta ze ściany  na cały sufit (np.do powieszenia lamp). Jak się
    > nazywają takie poziomice, co potrafią na całym suficie narysować linię?

    Ja używam Dewalt DW088CG
    Ale ja potrzebuję to do wielu zastosowań. Jak prowadzenie przewodów (w
    plastikowych rurkach) na naście metrów.
    Tak czy inaczej, mogę polecić. Aha, pamiętaj, ze zielony laser jest
    lepiej widoczny w słońcu, jak coś robisz na zewnątrz. Więc też to mniej
    na uwadze.