  • 1. Data: 2020-08-28 06:26:04
    Temat: Saunier Duval
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Co to za kocioł Saunier Duval - użytkuje ktoś?

    Otrzymalem taką reklamówke:

    "Wybierając nowy gazowy kocioł
    kondensacyjny Saunier Duval, obniżysz
    koszty ogrzewania nawet do 30%."

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-08-28 08:50:25
    Temat: Re: Saunier Duval
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 06:26, P_P wrote:
    > Co to za kocioł Saunier Duval - użytkuje ktoś?

    Normalny. Użytkuje. Zatarło pompę po kilku miesiacach. To tyle co można
    powiedzieć.

    > Otrzymalem taką reklamówke:
    > "Wybierając nowy gazowy kocioł
    > kondensacyjny Saunier Duval, obniżysz
    > koszty ogrzewania nawet do 30%."

    A napisali dlaczego?

    PS. Tych kotłów jest wiele. Napisz jaki model, może ktoś zauważy
    magiczne słowo "kondensacyjny" albo coś podobnego.

  • 3. Data: 2020-08-28 09:05:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2020 06:26:04 +0200, P_P napisał(a):

    > Co to za kocioł Saunier Duval - użytkuje ktoś?
    >
    > Otrzymalem taką reklamówke:
    >
    > "Wybierając nowy gazowy kocioł
    > kondensacyjny Saunier Duval, obniżysz
    > koszty ogrzewania nawet do 30%."

    Nabierasz się na gówniany marketing. Napisali o ile taniej ale nie
    napisali w stosunku do czego. Zapewne, w stosunku do ogniska na podłodze
    :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-08-28 09:32:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 28 Aug 2020 09:05:03 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Nabierasz się na gówniany marketing. Napisali o ile taniej ale nie
    > napisali w stosunku do czego.

    Nie oczekuj wskazania produktu porównawczego, u nas nie wiedząc czemu
    reklama porównawcza jest zakazana.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2020-08-28 10:08:45
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 06:26, P_P pisze:
    > nawet do 30%."

    Słowo klucz ;)

    Robak

  • 6. Data: 2020-08-28 10:29:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Nabierasz się na gówniany marketing.

    Kilka dni temu głośno było o akcji marketingowej "zmień piec".
    Tam to dopiero ludzie się nabierali!

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-08-28 11:03:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.08.2020 o 06:26, P_P pisze:
    > Co to za kocioł Saunier Duval - użytkuje ktoś?
    Ja mam taki kocioł:
    https://www.ceneo.pl/25769926
    plus do tego zasobnik cwu na 150 litrów.
    Od 2009 pracuje bez najmniejszych problemów.
    Sunier Duval to grupa Vaillant.
    Jacek

  • 8. Data: 2020-08-28 23:00:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f488798$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    user P_P pisze tak:

    > "Wybierając nowy gazowy kocioł
    > kondensacyjny Saunier Duval, obniżysz
    > koszty ogrzewania nawet do 30%."

    niż rozpalając ognisko obok domu.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 9. Data: 2020-09-03 21:47:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 06:26, P_P pisze:
    > Co to za kocioł Saunier Duval - użytkuje ktoś?

    Użytkuję. Ze 20 lat już pewnie. Jak kupiliśmy chałupę, to nie
    wiedzieliśmy, ze się jakąś elektrode magnezową wymienia. Czy poprzedni
    właściciele wymieniali, to nie wiem. W każdym razie zaniedbałem i trzeba
    było wymienić zasobnik.
    Poza tym działą doskonale, ale to zwykły 2 funkcyjny.

    > kondensacyjny Saunier Duval, obniżysz
    > koszty ogrzewania nawet do 30%."

    Czyli szpak ma jedna nóżke bardziej, a drugą nieco;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa