  • 1. Data: 2009-05-14 15:27:31
    Temat: Pozwolenie na uzytkowanie a droga dojazdowa
    Od: w...@j...pl

    Witam,
    zastanawiam się nad zakupem mieszkanka w bloku który ma być oddany w
    lipcu ale jest problem z drogą dojazdową którą ma wybudować miasto a
    która to ma być ukończona w przyszłym roku. W chwili obecnej blok stoi
    "w polu" :) i jest tylko dojazd po płytach betonowych. Moje pytanie
    brzmi czy inwestor w związku z brakiem cywilizowanego dojazdu do
    budynku może napotkać na problemy przy uzyskiwaniu pozwolenia na
    użytkowanie budynku?

  • 2. Data: 2009-05-14 16:28:42
    Temat: Re: Pozwolenie na uzytkowanie a droga dojazdowa
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Oczywiście. Złośliwy urzędnik bez trudu zablokuje inwestycję argumentując,
    że np. nie dojedzie straż pożarna.

  • 3. Data: 2009-05-16 17:16:40
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    William Bonawentura pisze:
    > Oczywiście. Złośliwy urzędnik bez trudu zablokuje inwestycję
    > argumentując, że np. nie dojedzie straż pożarna.

    Złośliwy strażak też ;). Zależy co w projekcie zagospodarowania jest
    planowane, może znaleźć się zapis, że droga docelowo zostanie
    zrealizowana w okresie np. jednego roku od zakończenia budowy budynku
    i wtedy żaden urzędnik nic nie zrobi. Zakładam, że zostanie przekazany
    do użytkowania w stanie tzw. developerskim, więc będzie się to bujało
    trochę i wkurzało złośliwego urzędnika ;)