    From: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Pralka - jak zdiagnozować usterkę?
    Date: Fri, 28 Jan 2011 07:48:29 +0100

    Witam
    Spotkała mnie dość dziwna systuacja. Rozpocząłem wczoraj pranie, minęło w
    zasadzie 40 mniut, aż tu nagle na całym osiedlu zgasło światło. Niewiele
    myśląc wyłączyłem pralke z sieci, była gdzieś godzina 21. Prąd pojawiał się
    grubo po 23, więc stwierdziłem, że zaczekam do rana. Rano jak włączyłem
    pralkę to usłyszałem takie "ocieranie" na bębnie (może to łożysko, nie mam
    pojęcia), w zasadzie to wody w pralce wieczorem chyba nie było, a drzwiczek
    nie mogłem otworzyć ze względu na blokadę. Praleczka to INDESIT WISL 105, co
    począć z nią dalej? Co może jej dolegać>
    Na pewno nie ma nic pod bębnem, żona dokładnie sprawdziła.