  • 11. Data: 2014-07-30 09:15:01
    Temat: Re: Prawo własności do instalacji kanalizacyjnej w drodze
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2014, 17:26, Mateusz Bogusz pisze:

    > Oddadzą mi "na oko" usłyszałem, w okolicy 10-30% zainwestowanej kwoty,
    > nie całość.

    No to się nie zgadzaj na taki układ - zapytaj jaka jest u nich cena
    realizacji takiej inwestycji i niech za to zrobią wykup. A jak nie będą
    chcieli to musisz czekać aż znajdą się chętni na przyłączenie się do
    ciebie. Nie masz co się martwić konserwacją odcinka bo te rzeczy nie
    "psują" się często.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 12. Data: 2014-07-30 09:17:52
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2014, 17:29, Mateusz Bogusz pisze:

    > W komunalce słownie usłyszałem, że jak nie zgodzę się na oddanie przy
    > odbiorze, to nie dostane pozwolenia na przyłączenie się.

    To im słownie odpowiedz, że się zgodzisz, a warunki przedstaw na piśmie.

    Mówią, a ludzie się zgadzają. Podłączyć cię muszą, mało tego nawet po
    możesz żądać od nich wykupu tego podłączenia, o ile ktoś jeszcze się
    podłączy bo to będzie już sieć, a nie przyłącz.

  • 13. Data: 2014-07-30 10:12:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A ubezpieczenie domu/nieruchomości tego nie obejmuje?

    Szczerze powiedziawszy nie przyszło mi do głowy spytać.

    ZTCP w prawie budowlanym określenie budynek nie obejmuje przyłączy tylko
    mury i instalacje wewnętrzne. Przy najbliższej okazji zapytam agenta
    ubezpieczeniowego jak to wygląda.

    Pozdrawiam
    Ergie