    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Problem z odpływem
    Date: Tue, 23 Apr 2019 15:12:34 +0200

    Pojawił się problem z odpływem wody ze zlewu. Woda schodzi, ale bardzo
    wolno.
    Walczyłem już z tym trochę, łącznie z rozebraniem dostępnej części rur
    oraz użyciem małej spiralki 1,5 m długości w głąb niedostępnych z
    zewnątrz rur. Ogólnie jakieś 3 m rur od odpływu jest w pełni drożnych i
    nie znalazłem tam nawet jakichś większych syfów. Woda jednak nadal
    odpływa bardzo powoli.
    Wnioskiem oczywistym jest, że może zatkało się gdzieś dalej i na ten cel
    mam pożyczoną już solidną, długą na kilka metrów spiralę od ojca. Nie
    mniej czy coś poza fizycznym zatkaniem rury może powodować taki efekt?
    Jakiś brak odpowietrzenie, niewłaściwe odpowietrzanie czy cokolwiek?
    W łazience tak miałem, że samozamykający się korek miał tak, że jak się
    trochę tylko zabrudził, to mimo względnie normalnej drożności trzeba
    było go ze dwa-trzy razy zamknąć/otworzyć i nagle woda zaczynała
    normalnie spływać. Może tu też jakieś takie
    ciśnieniowo-odpowietrzająco-jakieś jaja?

    Pzdr
    --
    /__/_* /