    From: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Projekt do dyskusji
    Date: Sun, 04 Oct 2015 11:20:57 +0200

    Witam!
    Chciałem prosić o opinie na temat projektu domu "Rodzinny 2"
    Link: http://extradom.pl/projekt-domu-rodzinny-2-WAW1013
    Wydaje mi się ten projekt ideałem - chcę parterowy, nie dworek polski,
    coś minimalistycznego w wyglądzie, dwie łazienki, dach mało zwisający
    poza ścianę, dwa stanowiska w garażu. Mam pytania odnośnie projektu.
    1. Czy da się to zrobić taniej? Czy są sposoby na obniżenie kosztów
    budowy? 2. Jak oceniacie rozkład i funkcjonalność projektu? 3. Chyba
    będę miał ogrzewanie na paliwo stałe - duże koszty adaptacji projektu?
    4. Znacie projekty tańsze w zakupie? Realizacji? Dostosowane do
    ogrzewanie na paliwo stałe? Bez poddasza użytkowego?
    Pozdrawiam - JanuszWo