  • 11. Data: 2009-04-19 12:53:44
    Temat: Re: Projektant wnętrz - Pytanie?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

> [...]
    > tacy właściciele potrafią być głusi na argumenty lub wręcz mówią na
    > wejsciu z czego ma być wykonane wnętrze, czasem z materiałów kompletnie
    > się do tego nie nadających. I na koniec jeszcze potrafią powiedzieć, że za
    > tanio wygląda.
    > Dla przykładu - okap nad płytą indukcyjną w kuchni wykonany w formie disco
    > kuli z kryształków (tu uwaga, baczność jaki full wypas w mniemaniu
    > właścicieli) od Swarowskiego. Do tego stosowanie kamieni nie odpornych
    > chemicznie w kuchni czy łazienkach i takie inne jeszcze wynalazki.

    Nie wierzę dopóki nie zobaczę :)
    Naprawdę ktoś może być takim bezguściem?

    MS

  • 12. Data: 2009-04-19 13:05:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę dopóki nie zobaczę :)
    > Naprawdę ktoś może być takim bezguściem?

    Ty się ciesz, ze nie opisałem łazienki z błyszczącymi srebrem płytkami,
    drzwi obitych skórą z krokodyla i ścian wyłożonych alcantarą oraz lustrem z
    wbudowanym telewizorem.

  • 13. Data: 2009-04-19 13:18:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 15:05:29 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Ty się ciesz, ze nie opisałem łazienki z błyszczącymi srebrem płytkami,
    > drzwi obitych skórą z krokodyla i ścian wyłożonych alcantarą oraz lustrem z
    > wbudowanym telewizorem.

    Pogratulowac klienta z tak zasobnym portfelem. Sam bym mu podpowiadal
    podobne glupoty :)

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2009-04-19 13:38:22
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Pogratulowac klienta z tak zasobnym portfelem. Sam bym mu podpowiadal
    > podobne glupoty :)

    Na wykończenie 1 m2 mieszkania (łącznie 140 m2) wyda jakieś prawie 6000 zł.
    A ja robiłem co innego, a projekty wykończenia oglądałem niejako przy
    okazji. Myślę, że to głównie była jej zasługa w jaki sposób wykańczano ten
    lokal.

  • 15. Data: 2009-04-19 14:09:52
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > To widocznie trafiłeś na takich "artystów". To oni sa dla ciebie, a nie
    > odwrotnie.

    dla mnie to oni nie sa wogole :)
    bo ja z nimi nie mialem do czynienia, nie robili dla mnie zadnego projektu.
    dosc wyraznie to napisalem wiec wystarczylo przeczytac ze zrozumieniem.

    > A miałem też posrednio do czynienia z takimi "artystami" realizującymi
    > swoje wizje za pieniądze klienta i pomiem krótko - od razu dochodziło do
    > konfliktów z nimi, bo ich wizje nadawały się tylko do zrobienia zdjęcia do
    > magazynu branżowego, a nie do mieszkania.

    no coz, widocznie ty trafiales na dziwnych projektantow co to nie potrafili
    zaprojektowac czegos co by klientowi odpowiadalo i bylo funkcjonalne
    akurat ich wizje byly bardzo fajne i wiele potrafili wyciagnac nawet z
    bardzo malych mieszkan.

    a ze cenowo nie dla kazdego przystepnie to juz inna sprawa i wlasnie o tym
    pisalem

    --
    pzdr
    piotrek

  • 16. Data: 2009-04-19 20:52:43
    Od: "Joanna" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Boombastic"

    > Ty się ciesz, ze nie opisałem łazienki z błyszczącymi srebrem płytkami,
    > drzwi obitych skórą z krokodyla i ścian wyłożonych alcantarą oraz lustrem
    > z wbudowanym telewizorem.

    Kotki, mieszkacie w jaskiniach, czy na drzewach? Nie po to chyba buduje się
    dom (często za duże pieniądze), żeby wyglądał, jak z salonu 'Bodzia'.
    Kobiecie, która chce się ubierać np. u Prady też mówicie, że jest
    bezguściem, bo ładniej jej w worku po kartoflach?
    Boombastic'zku, specjalnie dla Ciebie mój ulubiony link:
    http://www.trendir.com/

    pozdrówka

    ps/ jak to dobrze, że architektów wnętrz zatrudniają Wasze żony :D :D :D

  • 17. Data: 2009-04-19 22:04:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Kotki, mieszkacie w jaskiniach, czy na drzewach? Nie po to chyba buduje
    > się dom (często za duże pieniądze), żeby wyglądał, jak z salonu 'Bodzia'.

    kotki? argumenty ci sie juz na wstepie skonczyly czy co ?

    pozatym nie kazdy kicz odrazu musi byc super trendy czy jak sie to teraz
    mowi.
    to ze ktos ma kase ale jest totalnym bezgusciem i robi sobie syf w domu nie
    oznacza ze jest on modny i na topie.
    jak ktos nie ma gustu a ma kase to bardzo latwo i szybko potrafi oszpecic
    kazde pomieszczenie :)
    nawet jak bedzie miec do pomocy projektanta :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2009-04-20 08:31:41
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > bezguściem, bo ładniej jej w worku po kartoflach?
    > Boombastic'zku, specjalnie dla Ciebie mój ulubiony link:

    Po pierwsze to dlaczego piszesz to do mnie? Czy ja pisałem cos o gustach?
    A po drugie miałem pare razy do czynienia z klientami którzy zachowywali się
    dokładnie jak nowi Ruscy - po co wydać 5000 $ jak można to samo kupić za
    15000$.

  • 19. Data: 2009-04-20 14:11:23
    Od: "Joanna" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Boombastic"

> [...]

    > Ty się ciesz, ze nie opisałem łazienki z błyszczącymi srebrem płytkami,
    > drzwi obitych skórą z krokodyla i ścian wyłożonych alcantarą oraz lustrem

    :)

  • 20. Data: 2009-04-20 14:12:02
    Od: "Joanna" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > kotki? argumenty ci sie juz na wstepie skonczyly czy co ?

    oczywiście, że skończyły mi się argumenty :)