  • 21. Data: 2009-04-20 14:48:18
    Temat: Re: Projektant wnętrz - Pytanie?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gshvqs$qvl$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Boombastic"

    I gdzie masz słowo komentarza o gustach? Ja tylko przytoczyłem opis
    wykończenia mieszkania, bo ludzie piszący tutaj zwykle nie mają z czyms
    takim do czynienia i pewne rozwiązania mogą szokować. Ja pisałem o
    niepraktyczności pewnych rozwiązań.
    Gdybym pisał o gustach (a w zasadzie o jego braku) to napisałbym o
    kryształowych żyrandolach przystosowanych do wysokich rezydencji a
    powieszonych w mieszkaniu o wysokości 3 m i wiszacych nad podłogą (tak było
    zaraz po montażu).
    Dochodzi jeszcze kwestia pretensjonalizmu i snobizmu typu kuchnia Ferrari za
    700 tys. zł.