  • 11. Data: 2009-02-01 17:40:27
    Temat: Re: Prosba o szacunkowa ocene
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Uzytkownik "Marek Kutyla"

    Czy nie pomyliles sie (chce sie upewnic): >>Powiedzieli 30kpln za sama
    robocizne!

    Chodz o 30 000 PLN (slownie: trzydziesci tysiecy)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2009-02-01 18:01:32
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-02-01 18:40, Niejaki/a Dy bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Czy nie pomyliles sie (chce sie upewnic): >>Powiedzieli 30kpln za sama
    > robocizne!
    >
    > Chodz o 30 000 PLN (slownie: trzydziesci tysiecy)

    A wiesz, ja tez spytalem sie ze 3 razy czy aby na pewno chodzi o taka
    kwote! ;-)
    No i ze wydalo mi sie to malo prawdopodobne, nawet biorac pod uwage
    bliskosc stolicy, to obiecalem dowiedziec sie ile taka przyjemnosc mniej
    wiecej kosztuje teraz.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 13. Data: 2009-02-01 18:21:04
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Marek Kutyla pisze:

    > Swoja droga to i tak wychodzi o wiele taniej niz fachowcy rzucili
    > sasiadom. Powiedzieli 30kpln za sama robocizne!
    30 000zł na samą robociznę?
    położenie wełny między krokwie i na to folia?
    jadę do was za 20 000zł to zrobić !!!

    Michał

  • 14. Data: 2009-02-01 18:50:43
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    >
    > --
    > 3M-cie sie czego chcecie !
    > Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    ja zrobie za polowe!
    Mysle, ze komus cyferki sie w glowie poprzestawialy. To nie moze tyle
    kosztowac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 15. Data: 2009-02-01 19:00:25
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Khm, tyle, to chyba za jakis prosty dach z calym materialem :-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2009-02-01 19:51:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 19:01:32 +0100, Marek Kutyla napisał(a):

    > A wiesz, ja tez spytalem sie ze 3 razy czy aby na pewno chodzi o taka
    > kwote! ;-)

    To jakas pomyłka chyba z tą wyceną.
    Daj znac jak sąsiedzi będą sie zbierac do zrobienia tego, chetnie wykonam i
    nie za 30k zl ;)

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2009-02-01 20:26:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2009 21:27:21 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Na stronie Muratora jest forum i cos takiego jak "lista plac", albo jakos
    > podobnie. Mozna poszukac cen w róznych rejonach kraju.

    Uprzejmie prosze o nie polecanie takich bzdurnych periodyków, szczególnie
    "listy płac muratora" która nie ma odniesienia do rzeczywistości.

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-02-01 20:27:21
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Chodzi o to zeby ocieplic welna poddasze, ale bez robienia na razie
    > gipsow, czyli tak jak pisalem wczesniej welna, na nia folia paroizolacyjna
    > i mam nadzieje ze to na razie da sie tak zostawic.
    > Ile takie cos moze kosztowac (materialy i robocizna)? Moze byc z
    > dokladnoscia do 3-5tys. ;-)

    Na stronie Muratora jest forum i cos takiego jak "lista plac", albo jakos
    podobnie. Mozna poszukac cen w róznych rejonach kraju.
    O ile pamietam robocizna za metr ocieplenia dachu z gipsami to 40-50zl.
    Oferty za 30zl ze szpachlowaniem nie znalazlem (wydaje mi sie, ze to bardzo
    tanio, w kazdym razie jak na okolice Trójmiasta) . Za sama welna bedzie
    pewnie z 10zl za m2 (wykonawca proponowal mi kiedys 6zl/m2, ale nie
    dopytalem czy to za jedna warstwe, czy za dwie).
    Niemniej przy ocieplaniu dwoma warstwami welny trzeba by od razu zamontowac
    wieszaki i w zasadzie tez ruszt, bo nie wyobrazam sobie sciagania potem
    folii paroizolacyjnej, welny nakrokwiowej, ciecia welny, montazu profili i
    ponownego zakladania folii.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 19. Data: 2009-02-01 20:45:34
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Uprzejmie prosze o nie polecanie takich bzdurnych periodyków, szczególnie
    > "listy płac muratora" która nie ma odniesienia do rzeczywistości.

    Spodziewałem się, że to powiesz :) Chociaż nie spodziwam się, żeby samo
    forum było jakoś specjalnie sterowane przez wydawnictwo. Akurat ta cena
    wydaje mi się być wiarygodna.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-02-01 20:57:59
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-02-01 21:27, Niejaki/a Krzysiek bedac w stanie
> [...]

    > folii paroizolacyjnej, welny nakrokwiowej, ciecia welny, montazu profili i

    No tez tak mysle, ze jak juz to trzeba by to wszystko zalozyc. Czyli
    wstepnie by trzeba bylo przyjac 10-15 pln/m, co przy 300m2 dachy daje
    max. 4500pln.
    No! To juz wiadomo do jakich granic cenowych nalezy sie przymierzac.
    Swoja droga jestem ciekaw skad oni wzieli tych gosci co rzucili taka cene!

    Dzieki bardzo za info.