  • 1. Data: 2012-07-23 18:51:17
    Temat: Prysznic bez brodzika i woda wylewa się na łazienkę
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Fajna sprawa, to prysznic bez brodzika; podłoga równa w całej łazience,
    minimalny spadek w kabinie i woda teoretycznie miała wpadać do kratki.
    Jednak realnie jak się bierze prysznic, to woda wypływa poza szybę
    oddzielającą prysznic od kabiny i rozlewa się na podłodze łazienki.
    Ponoć istnieje jakaś silikonowa uszczelka? bezbarwna? którą można
    położyć na podłodze, żeby woda nie wypływała poza kabinę?
    Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

    Bartek

  • 2. Data: 2012-07-23 18:57:43
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 23.07.2012 18:51, BAREK pisze:
> [...]
    > Ponoć istnieje jakaś silikonowa uszczelka? bezbarwna? którą można
    > położyć na podłodze, żeby woda nie wypływała poza kabinę?

    Ale rozlewa się bo nie nadąża odpływać? czy się rozchlapuje i "odpływa"?
    Sprawdzałeś syfon w odpływie? Ja sobie ostatnio basen zafundowałem
    prawie "po kostki" w łazience - się okazało ze syfon był zatkany,
    wcześniej już coraz wolniej odbierał wodę.

  • 3. Data: 2012-07-23 20:54:47
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-07-23 18:57, Albercik pisze:

> [...]
    > prawie "po kostki" w łazience - się okazało ze syfon był zatkany,
    > wcześniej już coraz wolniej odbierał wodę.

    Syfon czysty, woda rozpływa się po podłodze pod wpływem chyba napięcia
    powierzchniowego, po prostu za mały spadek i brak krawędzi, która by to
    zatrzymała. Spokojnie kratka/szczelina odebrała by wszystko.

  • 4. Data: 2012-07-23 21:36:03
    Od: s...@g...com

    > Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

    W Indiach przynajmniej w tych łazienkach których ja byłem (sredni poziom) to każda
    łazienka tak miała.
    Kwestia przyzwyczajenia.

    Jak chcesz ograniczyć rozpływanie się wody może zwykły silikon w tubce i samemu
    zrobić "wał przeciwpowodziowy".
    Tylko że im większy tym dłużej bedzie wysychał i tym bardziej wrażliwy na
    uszkodzneia.

  • 5. Data: 2012-07-24 09:10:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "BAREK" napisał w wiadomości grup

    > Ponoć istnieje jakaś silikonowa uszczelka? bezbarwna? którą można położyć
    > na podłodze, żeby woda nie wypływała poza kabinę?
    > Czy ktoś się z czymś takim spotkał?

    Potwierdzam, widziałem coś takiego o przekroju połowy koła które płaską
    stroną można było przykleić do podłogi. Niestety nie mam zapisanego adresu.
    Trafiłem na to na jakiejś stronie jak szukałem akcesoriów do mocowania drzwi
    prysznicowych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-07-24 11:07:10
    Od: "jf" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Trafiłem na to na jakiejś stronie jak szukałem akcesoriów do mocowania drzwi

    http://okuciadoszkla.pl/sklep/uszczelki-do-kabin-pry
    sznicowych

  • 7. Data: 2012-07-24 11:18:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > http://okuciadoszkla.pl/sklep/uszczelki-do-kabin-pry
    sznicowych

    Dokładnie to!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2012-07-24 15:51:24
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-07-24 11:18, Ergie pisze:
    sznicowych

    > Dokładnie to!
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie
    Dokładnie!
    Już zamówiłem.
    Od roku nie wiedziałem jak to gdzieś wygooglować/kupić.
    Swoją drogą wyszło bardzo drogo; coś koło 90 dych z przesyłką, ale czego
    się nie robi, żeby łazienki wreszcie nie zalewać!
    :-)

    Dziękuje za pomoc!

    Bartek

  • 9. Data: 2012-07-25 02:40:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 15:51:24 +0200, BAREK napisał(a):

    > Swoją drogą wyszło bardzo drogo; coś koło 90 dych z przesyłką, ale czego
    > się nie robi, żeby łazienki wreszcie nie zalewać!
    > :-)

    Jak to ludzie sobie życie lubią utrudniać... najpierw zamierzony brak
    bariery dla wody, potem tamowanie...
    --
    XL

  • 10. Data: 2012-07-25 12:44:13
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-07-25 02:40, Ikselka pisze:

    > Jak to ludzie sobie życie lubią utrudniać... najpierw zamierzony brak
    > bariery dla wody, potem tamowanie...

    To nie tak;
    przypuszczam, że źle jest wykonana podłoga; może za mały spadek, nie
    wiem i coś z tym trzeba zrobić teraz, stąd uszczelka.