  • 1. Data: 2012-07-23 12:50:27
    Temat: LED zamiast halogenu 50W 230V
    Od: " Adax" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam, czy żarówka LED GU10 4W 24 x 5050 SMD 350 lm zastąpi spoko halogen, czy
    polecacie inne? Jeśli inne to które?

  • 2. Data: 2012-07-23 18:29:17
    Temat: Re: LED zamiast halogenu 50W 230V
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    " Adax" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam, czy żarówka LED GU10 4W 24 x 5050 SMD 350 lm zastąpi spoko halogen,
    > czy
    > polecacie inne? Jeśli inne to które?

    Musisz dać ze 3 takie 4 watowe za jeden halogen

  • 3. Data: 2012-07-23 22:54:41
    Od: " Adaxis" <a...@g...pl>

    > Musisz dać ze 3 takie 4 watowe za jeden halogen

    Coś kręcisz, bo to są 5 wattowe... :)

  • 4. Data: 2012-07-23 23:18:45
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    " Adaxis" <a...@g...pl> wrote in message

    > Coś kręcisz, bo to są 5 wattowe... :)

    To też trzy. U mnie w łazience dałem 2x tyle co halogenów i jest za mało.

  • 5. Data: 2012-07-24 17:12:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > " Adaxis" <a...@g...pl> wrote in message

    > To też trzy. U mnie w łazience dałem 2x tyle co halogenów i jest za mało.

    Dales dodupne.

  • 6. Data: 2012-07-24 17:16:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " Adax" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy żarówka LED GU10 4W 24 x 5050 SMD 350 lm zastąpi spoko halogen,
    > czy
    > polecacie inne? Jeśli inne to które?

    Nie wiem jak te Twoje, ja uzylem
    http://allegro.pl/nowosc-zarowka-led-5-2w-gu10-82-le
    dy-smd-i2502223038.html

    Swico jak jasny gwint, raczej sa jasniejsze od 50w (maja tez znacznie
    szerszy kat od zwyklego hal0ogenu).

    Natomiast to cos
    http://allegro.pl/zarowka-led-philips-gu10-4w-871829
    1127574-od-reki-i2481571683.html
    to zenada

    Ogolnie za kazdym razem gdy kupie COKOLWIEK philipsa to na 100% zaluje.

  • 7. Data: 2012-07-24 23:57:56
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    1127574-od-reki-i2481571683.html
    > to zenada
    >
    > Ogolnie za kazdym razem gdy kupie COKOLWIEK philipsa to na 100%

    50W halogen to jakieś 700lm a ta z linku ma 380lm
    nie uwierzę że jest odpowiednik 50W halogenu w LEDach, może za kilka
    lat

    jeffrey

  • 8. Data: 2012-07-25 07:40:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jeffrey wrote:

> [...]
    >
    > 50W halogen to jakieś 700lm a ta z linku ma 380lm
    > nie uwierzę że jest odpowiednik 50W halogenu w LEDach, może za kilka

    są ale nei takie malutkie... po drugie musza mieć radiator aby chłodzić
    elektronikę zasilającą.

  • 9. Data: 2012-07-25 07:42:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    dy-smd-i2502223038.html

    > Swico jak jasny gwint, raczej sa jasniejsze od 50w (maja tez znacznie

    to jest w sam raz mało prawdopodobne (to porównanie jasności) :)

    bardzo fajne sa LEdówki sprzedawane w IKEA mam takie w przedpokoju i jest
    cąłkowicie wystarczająco jasno (6 x 4W)

  • 10. Data: 2012-07-25 07:49:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 07:40, Marek Dyjor pisze:

    > są ale nei takie malutkie... po drugie musza mieć radiator aby chłodzić
    > elektronikę zasilającą.

    Są takie wielkie "kukurydze" świecą lepiej niż halogen 50.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis