  • 1. Data: 2012-07-22 20:44:32
    Temat: Wypis z ewidencji gruntow z "filtrem"
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    Czy jest jakis sposob, zeby uzyskac wypis z ewidencji gruntow dla calego
    obszaru powiatu z nalozonym "filtrem", np. w postaci "tylko dzialki o
    powierzchni powyzej 1 ha", albo "tylko dzialki rolne klas I-III"?

    --
    PJ

  • 2. Data: 2012-07-22 21:40:24
    Temat: Re: Wypis z ewidencji gruntow z "filtrem"
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "pebesiak" <P...@n...e> napisal w wiadomosci
    > Czy jest jakis sposob, zeby uzyskac wypis z ewidencji gruntow dla calego
    > obszaru powiatu z nalozonym "filtrem", np. w postaci "tylko dzialki o
    > powierzchni powyzej 1 ha", albo "tylko dzialki rolne klas I-III"?

    nie

    b.

  • 3. Data: 2012-07-23 08:07:29
    Temat: Re: Wypis z ewidencji gruntow z
    Od: " jan3miasto" <j...@g...pl>

    pebesiak <P...@n...e> napisał(a):

    > Czy jest jakis sposob, zeby uzyskac wypis z ewidencji gruntow dla calego
    > obszaru powiatu z nalozonym "filtrem", np. w postaci "tylko dzialki o
    > powierzchni powyzej 1 ha", albo "tylko dzialki rolne klas I-III"?

    technicznie jest możliwe, prawnie nie,
    chyba że uzasadnisz interes prawny

    Pozdawiam

  • 4. Data: 2012-07-23 20:51:32
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 23/07/2012 07:07, jan3miasto wrote:

    > technicznie jest możliwe, prawnie nie,
    > chyba że uzasadnisz interes prawny
    >
    > Pozdawiam

    Czy ewidencja gruntow w wiekoszosci starostw jest w postaci
    elektronicznej? Jesli tak, to sprowadzaloby sie to do dwoch klikniec
    myszka...

    --
    PJ

  • 5. Data: 2012-07-24 07:55:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "pebesiak" <P...@n...e> napisał w wiadomości
    > Czy ewidencja gruntow w wiekoszosci starostw jest w postaci
    > elektronicznej? Jesli tak, to sprowadzaloby sie to do dwoch klikniec
    > myszka...

    przejdz sie do wlasciwego starostwa i popytaj

    b.

  • 6. Data: 2012-07-24 08:35:27
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ciach

    > Czy ewidencja gruntow w wiekoszosci starostw jest w postaci
    > elektronicznej? Jesli tak, to sprowadzaloby sie to do dwoch klikniec
    > myszka...

    Moim zdaniem 100% jest w formie elektronicznej.

  • 7. Data: 2012-07-25 00:25:29
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 24/07/2012 06:55, Budyń wrote:
    > Użytkownik "pebesiak" <P...@n...e> napisał w wiadomości
    >

    > przejdz sie do wlasciwego starostwa i popytaj
    >

    > b.
    Potrzebne mi informacje dostalem przez telefon, od razu, wiec na pewno
    sa to dane w postaci elektronicznej. Dowiedzialem sie tez, ze zeby
    sprawdzic klase bonitacyjna gruntu trzeba siegnac do starych operatow z
    lat 50. (!), bo w w wypisie z ewidencji takich danych nie ma. Szkoda

    --
    PJ

  • 8. Data: 2012-07-25 08:26:50
    Od: " jan3miasto" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pebesiak <P...@n...e> napisał(a):

> [...]
    > sprawdzic klase bonitacyjna gruntu trzeba siegnac do starych operatow z
    > lat 50. (!), bo w w wypisie z ewidencji takich danych nie ma. Szkoda

    klasę bonitacyjną czy klasoużytek?

  • 9. Data: 2012-07-25 08:43:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik " jan3miasto" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:juo3ja$otv$1@inews.gazeta.pl...

    > klasę bonitacyjną czy klasoużytek?

    Kto takie nazwy wymyśla?

    Marek

  • 10. Data: 2012-07-25 20:39:25
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 25/07/2012 07:26, jan3miasto wrote:

    > klasę bonitacyjną czy klasoużytek?
    >
    > Pozdrawiam

    Jaka jest roznica? Ja pytalem w urzedzie o klase bonitacyjna, czyli od I
    do VI.

    --
    PJ