  • 1. Data: 2012-07-22 21:24:13
    Temat: Jak zabezpieczyć podłogi?
    Od: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>

    W domu do tej pory gotowy był tylko parter. U góry nie było nic - gołe
    wylewki, gołe tyki maszynowe, gołe schody żelbetowe. Używaliśmy tam 1
    pomieszczenia na pralno-suszarnię - wchodząc na górę zawsze zmienialiśmy
    buty, aby nie roznosić brudu z góry na dole.

    Teraz góra zaczyna już jakoś wyglądać J Podłogi gotowe, a ściany będą
    pomalowane lada dzień. Więc i lada dzień przeniesiemy sypialnię na górę.

    Niestety schody, górna łazienka i pralnio-suszarnia (do której przechodzi
    się przez łazienkę) pozostaną niewykończone (brak finansów).

    Jakieś pomysły jak zabezpieczyć niegotowe podłogi i schody, aby nie
    wychodził z nich brud?

    Myślałam, żeby zagruntować, ale to się szybko wytrze.

    Na pewno nie wchodzi w grę rozkładanie żadnych kartonów, wykładzin czy
    linoleum. Nie pomaluję też wszystkiego farbą olejną, bo potem może być
    problem z przyklejeniem kafelek.

    Nie wyobrażam sobie również każdorazowej zmiany obuwia na pokonanie schodów
    lub pójście do pralni. To nie jest tak, że jestem leniwa i nie chce mi się
    ich zmienić 2x dziennie tj. kiedy będę szła na górę spać i wstawała rano. U
    góry będzie też już działać garderoba, ewentualne nocne wyprawy do wc będą
    na dół, mam małe dziecko, które usypiam wcześnie i będę dalej siedzieć na
    dole, a do dziecka zaglądać raz na jakiś czas. Z małym dzieckiem pralnię
    również odwiedzam często.

    Zresztą nawet teraz, kiedy na górę chodziłam rzadko i zmieniałam buty,, to
    brud ze schodów i tak roznosił się trochę na dole.

  • 2. Data: 2012-07-22 23:37:29
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć podłogi?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 21:24:13 +0200, MJanoszek napisał(a):

> [...]
    >
    > Zresztą nawet teraz, kiedy na górę chodziłam rzadko i zmieniałam buty,, to
    > brud ze schodów i tak roznosił się trochę na dole.

    Odrzuciłaś wszystkie (WSZYSTKIE) dostępne sposoby, więc nie pytaj już 3-)
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-07-23 09:20:42
    Od: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>

    > Odrzuciłaś wszystkie (WSZYSTKIE) dostępne sposoby, więc nie pytaj już 3-)
    > --
    > XL

    Pytam, bo może to nie wszystkie i jednak ktoś coś poradzi...
    Gosia

  • 4. Data: 2012-07-23 09:35:28
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 23.07.2012 09:20, MJanoszek pisze:

    > Pytam, bo może to nie wszystkie i jednak ktoś coś poradzi...
    > Gosia
    najroztropniej to będzie pożyczyć pieniądze i wykończyć schody. odsetki
    będą niższe niż wszystko co tam wpakujesz + wykończenie schodów za 5 lat

    Spróbuj jeszcze te betony "przelecieć" odkurzaczem piorącym. znaczy
    zalać mocno wodą i natychmiast ją odessać. to może wyeliminować potrzebę
    zmiany obuwia.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-07-24 22:53:50
    Od: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>

    No niestety nawet jakby kasa była, to na schody i tak swoje trzeba
    odczekać... a do tego czasu jakoś je zabezpieczyć.
    Dziś w zielonym markecie zakupiłam wykładzinę PCV z 9,99 za m kw. Na całe
    schody wyszło ok. 60 zł + 2 godz. przycinania i gotowe :)
    Do pralni buty mogę zmieniać.
    Gosia