  • 1. Data: 2012-07-22 20:30:40
    Temat: Mapei/Majsterpol/Kreisel - jaki tynk wybrać na ocieplenie?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    jaki tynk wybrać i co wypada korzystnie cenowo? Kolor ma byc intensywnie
    zielony - wybrałbym baranka i sylikat ale nie wiem jaka jest różnica sylikat
    vs sylikon ?

    Jak macie jakies dostwiaczenia w tym temacie prosze o pomoc

    rt

  • 2. Data: 2012-07-22 22:44:21
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Jak kupowałem do siebie wychodzil najlepiej kreisel
    silikatowo-solikonowy 040c ... paleta california jest spooora...

  • 3. Data: 2012-07-24 00:03:19
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

> [...]
    > sylikat
    > vs sylikon ?
    >
    > Jak macie jakies dostwiaczenia w tym temacie prosze o pomoc

    pytalem sie tu kilka mc temu i zadnych konkretów nie otrzymalem. Na
    szczescie dobry kolega robi w elewacjach i polecial mi czysty silikon ,
    ktorym robi i nie ma reklamacji czy cuś. Mam go u siebie na domku . Jakby co
    to zapraszam na ogledziny. Co prawda kolor prawie biały ale do wyboru miałem
    pełna paletę RAL . Firma to ci od kaset magnetofonowych :) BASF. Ponoc super
    jakosć. kosztowało mnie to 180 za 25 kg wiadro.