  • 21. Data: 2012-07-25 15:12:24
    Temat: Re: LED zamiast halogenu 50W 230V
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    s_13 wrote:

    > genialną barwę mają żarówki LED z Ikea, kupiłem takie duże mleczne
    > kule i świeca ciepło jak żarówka...

    potwierdzam...

    światło jest super nie żadne trupie barwy...

  • 22. Data: 2012-07-26 14:57:05
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-07-25 12:57, Ghost pisze:

    > Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    1127574-od-reki-i2481571683.html

    > Tak to jest jak sie patrzy na tylko na metki.
    Bardzo ciekawe, gdyż akurat świecą obie w Castoramie na ekspozycji.
    Można porównywać. Przewagę ma tylko tym, że producent daje 3 lata
    gwarancji wobec 24 miesięcy konsumenckich philipsa
    Wybierałem wg. barwy a nie wg. specyfikacji. Co teraz napiszesz oprócz
    tego że dalej philips boli?

  • 23. Data: 2012-07-26 15:10:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wobec 24 miesięcy konsumenckich philipsa
    > Wybierałem wg. barwy a nie wg. specyfikacji. Co teraz napiszesz oprócz

    Mam oba ledy w domu i porownuje oczami. Co teraz napiszesz, oprocz tego, ze
    "widac po parametrach 2700 i 3000K"?

    BTW jak z jasnoscia w Twojej ocenie?

  • 24. Data: 2012-07-27 14:47:19
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:10, Ghost pisze:
    > Mam oba ledy w domu i porownuje oczami. Co teraz napiszesz, oprocz tego,
    > ze "widac po parametrach 2700 i 3000K"?
    >
    > BTW jak z jasnoscia w Twojej ocenie?
    Nie rozmawiamy o jasności, strumieniu świetlnym tylko o temperaturze
    barwowej
    Ja tez mam i porównuję, możesz zrobić i wrzucić zdjęcie. Określimy,
    która z tych żarówek led, jednodiodowa philpsa czy druga wielodiodowa ma
    cieplejszą barwę.

  • 25. Data: 2012-07-27 15:38:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie rozmawiamy o jasności, strumieniu świetlnym tylko o temperaturze
    > barwowej

    Pytam jak oceniasz, bo moze tez mamy rozne zdanie.

    > Ja tez mam i porównuję, możesz zrobić i wrzucić zdjęcie.

    Masz, to pstrykaj i wrzuc.

    BTW - dlaczego sie tak wijesz?

  • 26. Data: 2012-08-28 15:43:52
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-07-27 15:38, Ghost pisze:

    > BTW - dlaczego sie tak wijesz?

    Powoli rozpakowywuję niekompetencję, którą ujawniasz w swoich
    wypowiedziach....

  • 27. Data: 2012-08-30 13:57:38
    Od: mk <d...@t...pl>

    2700 i 3000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57433aaa55ab7483