  • 11. Data: 2012-07-25 19:31:09
    Temat: Re: Prysznic bez brodzika i woda wylewa się na łazienkę
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:500fcdfc$1@news.home.net.pl...

    > To nie tak;
    > przypuszczam, że źle jest wykonana podłoga; może za mały spadek, nie wiem
    > i coś z tym trzeba zrobić teraz, stąd uszczelka.

    Prawdopodobnie zly spadek.
    Mam cos takiego i uzywam dwa lata. Prawde mowiac estetycznie nie ma co
    porownywac z brodzikami. Nie mam tez zadnego problemu z odprowadzaniem wody.
    Nic sie nie wylewa, co najwyzej rozchlapie, ale otwarty brodzik nic by tu
    nie wniosl.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2012-07-25 22:56:44
    Temat: Re: Prysznic bez brodzika i woda wylewa się na łazienk
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To nie tak;
    > przypuszczam, że źle jest wykonana podłoga; może za mały spadek, nie wiem
    > i coś z tym trzeba zrobić teraz, stąd uszczelka.

    "... Baco! Kota się nie pierze
    E, pieze sie pize panocku, ino sie nie wykrunco" :)
    Dobra każda wymówka :)