  • 11. Data: 2014-09-28 19:57:29
    Temat: Re: Przenoszenie ksztaltu - cyrkie?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-09-28 12:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wielokrotnie. Bez najmniejszego problemu można uzyskać dokładność do
    >milimetra, czyli i tak dokładniej niż potrzebujesz.

    No to chyba musze jeszcze raz przeczytać co pisałeś, bo zdaje się nie do
    końca zrozumiałem :-)
    Dzięki.

  • 12. Data: 2014-09-28 20:00:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    .pl...

    >No to chyba musze jeszcze raz przeczytać co pisałeś, bo zdaje się nie do

    BTW u mnie być może się uda, ale nie każdy kształt się tak przeniesie.

  • 13. Data: 2014-09-29 09:42:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wnęka w ścianie? Kawał tektury falistej albo styropiany, nożyczki albo nóż
    > i jedziemy z produkcja szablonu!

    Dokładnie. A jeśli kształt musi być odwzorowany bardzo precyzyjnie to kilka
    kawałków przystawianych do "boków" tej wnęki i po wstępnym dopasowaniu na
    oko przejechanie ołówkiem po krawędzi wnęki wtedy kształt przeniesie się
    idealnie na przyłożony papier.

    Pozdrawiam
    Ergie