  • 11. Data: 2014-10-24 23:40:02
    Temat: Re: Przerwany przewód kapilary w termostatcie do bojlera
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ce4b52a4-8b94-4920-bc31-4b9431665069@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 24 października 2014 21:05:52 UTC+2 użytkownik Bogdan
    napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg

    > jak to rurę w kostkę??? człowiek się uczy całe życie.

    >Takie kostki elektryczne sa co w takim dinksie zrobiona dziura i dwa
    >otwory ze śrubkami na końcach i to wsadzone w plastik na przykład.
    >Wkładasz przewód z jednej strony i przykręcasz. Potem z drugiej i

    Muszę znajomemu chirurgowi miękkiemu ten patent sprzedać.

  • 12. Data: 2014-10-25 00:05:59
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Kris pisze:
    > http://www.abceko.pl/environment/cache/images/300_30
    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg
    > W bojlerze elektrycznym przerwany został przewód łączący termostat z kapilarą.
    > Czy można to łączyć/lutować?

    Przewód kapilary zazwyczaj jest miedziany, porządne lutowanie tego
    powinno być robione lutem srebrowym. Tyle że lutowanie to początek
    zabawy - potem trzeba ten termostat wypłukać z gazów obcych, napełnić
    czynnikiem roboczym, sprawdzić czy parametry trzyma...

    Napisałeś że się doczytałeś że to jest nienaprawialne - w technice jest
    niewiele rzeczy nienaprawialnych, ten termostat do nich nie należy. Ale
    w technice jest mnóstwo rzeczy których naprawa nie ma sensu
    ekonomicznego - i tu się mieści twój termostat. Taniej kupić nowy
    seryjnie w fabryce produkowany jak się bawić w manufakturę naprawczą dla
    jednego egzemplarza.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2014-10-26 09:46:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-10-24 22:06, k...@g...com pisze:

> [...]
    strony i przykręcasz. Potem z drugiej i połączenie zrobione. To kapilarę od

    To jeszcze wytłumacz wszystkim jak to ma wtedy działać?
    Jak widać nie masz najmniejszego pojęcia jak działa taki termostat z
    kapilarą.

  • 14. Data: 2014-10-26 12:36:52
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 09:45:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > To jeszcze wytłumacz wszystkim jak to ma wtedy działać?
    > Jak widać nie masz najmniejszego pojęcia jak działa taki termostat z

    A ktoś gdzieś pytał czy ma działać?
    Ludzi głupich wcale nie jest tak dużo na Świecie. Są tylko tak chujowo rozmieszczeni
    że są wszędzie.

  • 15. Data: 2014-10-26 15:04:02
    Od: dolniak <d...@g...com>

    No to trzeba bylo pisać,ze do wiązania potrzebna.Drut bym poradzil.
    dolniak

  • 16. Data: 2014-10-26 18:51:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-26 12:36, k...@g...com pisze:

    > A ktoś gdzieś pytał czy ma działać?
    > Ludzi głupich wcale nie jest tak dużo na Świecie. Są tylko tak chujowo
    rozmieszczeni że są wszędzie.
    Prawie monitor zaplułem :)
    A tak a propo Łodzi, urzędnicy was kosztują oj kosztują,
    czytałem dzisiaj zestawienie jakie są koszty utrzymania
    urzędników wojewódzkich, śląsk, wielkopolska, małopolska są w czołówce
    oszczędnych od ~25 do ~28 na głowę mieszkańca, a taka Łódź jak pamiętam
    miała ponad 46, rekordzista to lubuskie ponad 58zł.
    Niezły rozrzut.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2014-10-26 19:14:19
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 18:51:44 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > oszczędnych od ~25 do ~28 na głowę mieszkańca, a taka Łódź jak pamiętam
    > miała ponad 46, rekordzista to lubuskie ponad 58zł.

    Widziałeś kiedyś likwidatorów z małymi pensjami?

  • 18. Data: 2014-10-26 19:54:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-26 19:14, k...@g...com pisze:

    > Widziałeś kiedyś likwidatorów z małymi pensjami?

    A co ma jedno z drugim wspólnego?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 19. Data: 2014-10-26 20:36:45
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 19:54:31 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

    > A co ma jedno z drugim wspólnego?
    >
    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    25 lat temu w Łodzi mieszkało prawie milion ludzi. Teraz jakieś 750 tysięcy za 25 lat
    ma mieszkać 500 tysięcy ( mniej niż przez II WŚ). W takiej sytuacji jak nazwiesz
    urzędników?

  • 20. Data: 2014-10-27 09:27:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 października 2014 12:36:52 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > A ktoś gdzieś pytał czy ma działać?
    Nie żebym się czepiał ale skoro pytałem o możliwość połączenia to raczej chodziło mi
    o to żeby działało po ew naprawie.