  • 21. Data: 2014-10-27 20:41:48
    Temat: Re: Przerwany przewód kapilary w termostatcie do bojlera
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-26 20:36, k...@g...com pisze:

    > 25 lat temu w Łodzi mieszkało prawie milion ludzi. Teraz jakieś 750 tysięcy za 25
    lat ma mieszkać 500 tysięcy

    ( mniej niż przez II WŚ). W takiej sytuacji jak nazwiesz urzędników?

    I sądzisz że oni to celowo robią? zresztą uź* to dziura z której trzeba
    uciekać :)

    *-pisownia oryginalna jednego z maturzystów kilka lat temu :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2014-10-27 21:58:21
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 20:41:50 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > uciekać :)
    >

    > *-pisownia oryginalna jednego z maturzystów kilka lat temu :)

    Trudno nazwać dziurą Łódź a tym bardziej aglomerację łódzką. Nie licząc Warszawy to
    tylko Kraków i aglomeracja krakowską są większe. I nie dlatego ze tam bardzo przybyło
    a że w Łodzi bardzo ubyło. W`Łodzi był ogromny majątek, Był nim przemysł lekki.
    Jakiejś bliżej nie zidentyfikowanej grupie ludzi, i czasopisma, musiało zależeć na
    ujebaniu Łodzi. Jak nie dali rady rozpierdalając duży przemysł to wprowadzili wizy
    dla Rosjan. Rosjanie zostawiali w Łodzi taką kasę że w pale się nie mieści. Myk
    polegał na tym że kasę zarabiały małe firmy niechętne do finansowego wspierania
    polityków. Te małe firmy dawały właścicielom dobry zysk a pracownikom dobre
    wynagrodzenie. Ale były za małe żeby stworzyć fikcyjne miejsca pracy dla ludzi
    królika. Do niedawna Łódź to było miasto żuli, marketów i sklepów monopolowych.
    Ostatnio sporo się zmienia. Szkoda że niektóre okazje bezpowrotnie zostały
    zaprzepaszczone. Chociażby taka w której amerykanie chcieli w Łodzi stworzyć mega
    studia filmowe. Była pełna infrastruktura łącznie z największą w Europie halą
    zdjęciowa. Wydaje mi się ze Łódź doszła do dna i może je nawet przebiła. Dalsza
    degradacja miasta mogla by spowodować rozruchy. Dlatego jest jakaś ostra akcja
    rewitalizacji Łodzi. Jakieś Małe EXPO ma być w Łodzi czy jakoś tak.

  • 23. Data: 2014-10-31 08:34:50
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    janusz_k napisał(a):
    [...]
    > I sądzisz że oni to celowo robią? zresztą uź* to dziura z której trzeba
    > uciekać :)

    Jak się ma takie podejście do netykiety, to nic dziwnego, że się
    posługuje stereotypami. "Ludzie gadajo."

    > *-pisownia oryginalna jednego z maturzystów kilka lat temu :)

    No i na dodatek cytjesz z błędami. "Uć" być powinno...

  • 24. Data: 2014-10-31 19:27:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-31 08:34, zbigi pisze:
    > janusz_k napisał(a):
    > [...]
    >
    > Jak się ma takie podejście do netykiety, to nic dziwnego, że się
    > posługuje stereotypami. "Ludzie gadajo."
    A co to ma wspólnego z netykietą? to jest moje osobista obserwacja.

    > No i na dodatek cytjesz z błędami. "Uć" być powinno...
    ------------------^^^^^^^
    Sam też popełniasz błędy.

    Nie widziałem tej pisowni, tylko dawno temu słyszałem, dlatego miałem
    prawo się mylić, wymowa jest zbliżona i oddaje sens nazwy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 25. Data: 2014-11-08 12:28:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    janusz_k napisał(a):

    > A co to ma wspólnego z netykietą? to jest moje osobista obserwacja.

    Nie wycinanie zbędnych cytatów - lekceważenie netykiety.
    Więc skoro nie chce ci się zastosować do prostych reguł, to i wolisz
    posługiwać się wygodnym stereotypem, miast samemu poobserwować i ocenić.

    > ------------------^^^^^^^
    > Sam też popełniasz błędy.

    To nie błąd a literówka. Ale zgadzam się z Tobą - sam też popełniam błędy...

    > Nie widziałem tej pisowni, tylko dawno temu słyszałem, dlatego miałem
    > prawo się mylić, wymowa jest zbliżona i oddaje sens nazwy.

    ...Natomiast staram się cytować poprawnie czyli dosłownie. Tutaj
    logicznym jest, że maksymalna liczba błedów ortograficznych
    skumulowanych w czteroliterowym wyrazie "Łódź" przełoży się na
    dwuliterową "Uć". Bo co to jest "Uź"? Nic Cię nie zastanowiło gdy to
    napisałeś?
    Ale to takie tam... emocjonalne gadanie. :)

  • 26. Data: 2014-11-08 15:04:48
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-08 12:28, zbigi pisze:

> [...]
    > skumulowanych w czteroliterowym wyrazie "Łódź" przełoży się na
    > dwuliterową "Uć". Bo co to jest "Uź"? Nic Cię nie zastanowiło gdy to
    Bo to nie ja wymysliłem, powtarzam jeszcze raz, ktoś tak na maturze
    napisał Łódź, rozumiesz? póżniej w jakimś programie ktoś to zacytował
    jako żart pt:duże miasto na dwie litery?
    kapewu?

    > Ale to takie tam... emocjonalne gadanie. :)
    :) nudzisz się po prostu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K