  • 11. Data: 2018-12-12 18:09:22
    Temat: Re: Przydałby się kolejny projektor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nikt nie ma to kto opisze? Jak kupisz hd720 to bedziesz mial hd720. Jak kupisz
    hd1080 to bedziesz mial hd1080. Oczywiscie pod warunkiem ze fizycznie takie sygnaly
    do projektora zapodasz. Jak tylko tv naziemna to trzy nadaja w hd a reszta jest w
    rozdzielczosci telewizora Neptun. Jak kupisz 1080 to nic gorszego obrazu niz mam z
    epsona nie bedziesz mial.

  • 12. Data: 2018-12-12 18:56:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Sypialnia się tworzy, z przeznaczeniem również na oglądanie filmów.

    Jak nie ma przeznaczonego do tego pomieszczenia, to może te filmy
    chociaż w salonie puszczać? TV w sypialni to średni pomysł. Ja mam tam
    tylko łóżko i żonę. I idę tam po dwie rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2018-12-13 12:49:49
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 18:56:03 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak nie ma przeznaczonego do tego pomieszczenia, to może te filmy
    > chociaż w salonie puszczać? TV w sypialni to średni pomysł. Ja mam tam
    > tylko łóżko i żonę. I idę tam po dwie rzeczy.

    Tutaj nie ma obaw, wiadomo że obojgu będzie pasowało :)
    Mnie dziwi że ludzie wolą filmy oglądać w salonach a nie w sypialni. W salonie to co
    najwyżej wiadomości sobie obejrzeć można, albo śniadaniówkę jak kto ma czas.
    Miałem TV w salonie, krótki czas, eksmitowałem bo działał na nerwy.

    /pozdrówka

  • 14. Data: 2018-12-13 13:22:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co w sytuacji jak kol. malzonka bedzie chciala ogladac romantyczna argentynska
    telenowele odc. 3675 a Ty Teksanska masakre pila mechaniczna 7.

  • 15. Data: 2018-12-13 13:30:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znalazlem wyjscie. U mnie mozna podzielic ekran i jak sa dwa zrodla sygnalu ...... .

  • 16. Data: 2019-01-02 00:22:34
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 01:01:59 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > 2.) Czym by obraz wyświetlać? Myślałem o projektorze, ale musiałby być blisko
    ekranu - pod belkami - tylko czy optyka pozwoli? albo blisko głowy lub z boku, nie
    wiem czy to dobre rozwiązanie.

    Temat jeszcze nie zamknięty.
    Korzystam z wyszukiwarki sklepu, ekran 300cm szerokści i odległość do 2m, wyskakują
    same DLP.
    https://www.videoprojektor24.pl/pl/projektory/projek
    tory-wg-zakresu-zastosowania/projektory-full-hd.html
    ?id=819&picture_width=300&min_distance=&max_distance
    =200&celexon_projection_ratio_max_from=0&celexon_pro
    jection_ratio_max_to=0.67

    Porównanie dwóch pierwszych
    https://www.ceneo.pl/porownanie/305/optoma-gt1070xe-
    p45507977-vs-acer-h6517st-p35639987

    Opinie mile widziane, na razie mam lekki mętlik w głowie ;)
    - DLP niektórym ludziom nie pasuje. W pracy mam same DLP, nawet nie byłem tego
    świadomy.
    - projektor wymaga od razu jakiegoś zestawu głośników. A TV ma swoje wbudowane (nawet
    jeśli takie sobie, to pozwolą odłożyć w czasie kolejny zakup)
    - do projektora trzebaby jakiś tuner dvbt, android box dokupić, co może nie jest
    drogie, ale oznacza kolejne kable i piloty.

    /pozdrówka

  • 17. Data: 2019-01-02 03:06:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popatrz w normalnym sklepie dla ludzi a nie w jakims wypasionym. W euroagd widzialem
    epsona hd za 1200 zyli. Zastanawiam sie czy go nie kupic na zastepstwo chinczyka, bo
    po jakis 12000 godzin widze ze matryca w chinczyku siada. Pomiedzy telewiorem fhd a
    projektorem hd jest spora roznica na korzysc projektora. Ale pomiedzy projektorem fhd
    a hd nie ma jakiejs kolosalnej roznicy. Moze jakiegos chinczyka hd za 800 kup.
    Takiego zeby mial z 2000 lumenow. Bedzie mial androida to tvbox zbedny. Chinskie z
    pojedyncza matryca nic nie sa gorsze od markowych 3lcd czy dlp. Sa i chinczyki z
    telewizja naziemna. Maja wade bo ze cztery stowy sa drozsze. Moj chinczyk nawet z
    wyswiecona matryca daje bardzo ladny obraz. Bardzo bliski kinowemu z tasmy filmowej.

  • 18. Data: 2019-01-02 09:25:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Opinie mile widziane, na razie mam lekki mętlik w głowie ;)
    > - DLP niektórym ludziom nie pasuje. W pracy mam same DLP, nawet nie byłem tego
    świadomy.

    Mam LCD kupiony w Chinach za 600 zł DLP ceny zaczynaja się od 2000zł.
    Pytanie dlaczego?
    Jak film jest dobry to czy to będzie LCD za600zł czy laser za 6000zł.
    To nie będzie miało znaczenia.
    Tylko musisz mieć ciemno w pokoju

    > - projektor wymaga od razu jakiegoś zestawu głośników. A TV ma swoje wbudowane
    (nawet jeśli takie sobie, to pozwolą odłożyć w czasie kolejny zakup)
    Mój chińczyk za 600zł ma wbudowane i na początek wystarczą
    jak bedziesz oglądał komedie romantyczne.
    Ale jak oglądałem wczoraj Hobbita i podłączyłem 2X200W przez ampli to
    od razu było słychać różnice:)

    > - do projektora trzebaby jakiś tuner dvbt, android box dokupić, co może nie jest
    drogie, ale oznacza kolejne kable i piloty.
    ja nie mam wbudowanego i bardzo żałuje że nie posłuchałem zenka i nie kupiłem
    z wbudowanym bo już trzeci kabel hdmi rozpieprzyłem.
    Żona nie chce się zgodzić na stałe zamontowanie.

  • 19. Data: 2019-01-02 18:09:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to Bolko za chinczyk?